Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä on yksi nuori nainen jolla on hyvin "laitetut" kasvot

Vierailija
01.01.2026 |

eli ripsienpidennykset, täytetyt huulet yms. ja niistä huulista ihan näkee täytteet (tietty kuonomaisuus). Tämä nainen on kuitenkin myös oikeasti tosi nätti, työssään osaava ja vaikuttaa fiksulta. Miehet ovat hyvin kohteliaita ja avuliaita häntä kohtaan, moikkaavat vaikka eivät tuntisi ja naiset suhtautuvat häneen yhtenä porukasta vaikka hän on ollut töissä vasta pari viikkoa.

Mietin hänen kohdallaan puheita siitä miten muovinen ulkonäkö tekee naisesta epäuskottavan tai tyhmän. Eipä näemmä. En ole itsekään siis mitään laittautumista vastaan, mutta hyvin näkee oikeassa elämässä miten tyhjiä nämä puheet ovat. Tai sitten se pätee vain tällaiseen valmiiksi nättiin ihmiseen jonka suhteen kokonaisuutta ei pilaa mikään ja jos itse vetäisin vastaavat setit naamaani alettaisiin minua pitää idioottina (enkä siis ole hankkimassa mitään tuollaista muutenkaan).

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis luomu, häntä jonkun verran vanhempi ja itse saan jatkuvasti kuulla jotain kuittailua töissä kun en osaa samalla tavalla olla miellyttävä ja jokin persoonassani haraa työpaikalla muita vastaan, olen ärsyttävä ja astun muiden varpaille tarkoittamatta sitä. 

Enpä edes tiedä mikä purkaus tämäkään on. Toivon että saisin tehdä jatkossa enemmän töitä yksin niin en olisi tarkkailijana tällaisissa umpiturhissa tilanteissa. ap

Vierailija
2/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen elää omaa elämäänsä ja keskity sinä ihan vaan niihin töihin, äläkä tuollaiseen pinnalliseen ulkonäön ruotimiseen.

Vierailija
4/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan se blondi kolmen kaverinsa kanssa jotka koko illan haukkuivat jotain puolituttua kun kaikki naiset jotka käyttävät meikkiä näyttivät heidän mielestään pelleiltä. Eivät itsekään kyllä mitään maailman kauneimpia olleet

Vierailija
5/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile enemmän.

Eipä hänkään tai muutkaan kummemmin hymyile. Ei se oikein istu suomalaiseen kulttuuriin. Siis ellei halua näyttää pöpiltä. ap

Vierailija
6/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänen elää omaa elämäänsä ja keskity sinä ihan vaan niihin töihin, äläkä tuollaiseen pinnalliseen ulkonäön ruotimiseen.

Mitäpä jos ensi kerralla keskittyisit ihan keskusteltavaan aiheeseen etkä jorisisi jotain aiheen ohi? Voiko tällä paskapalstalla keskustella mistään? ap

Vierailija
7/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap. Kauniit naiset saa huomiota. Itselläni sitä oli valtavasti nuorena. Esim baarissa miehet osti drinkit vaikka eivät saaneet edes seksiä vastineeksi. Nyt olen 120kg, harmaahiuksinen keski-ikäinen akka. Edes mieheni ei koske minuun pitkällä tikullakaan. Ehkä kuvailemallasi kaunottarella käy samoin.

Vierailija
8/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täyteaineet minun silmissäni ketään tyhmäksi tee, se vain saa miettimään terveyttä, mielenterveysongelmia ja sitä, että ko. henkilö on köyhemmästä taustasta, jolloin tuollaisia toimenpiteitä tehdään ja pilataan ulkonäkö jo nuorena.

Vierailija
9/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ensi kerralla keskittyisit ihan keskusteltavaan aiheeseen etkä jorisisi jotain aiheen ohi? Voiko tällä paskapalstalla keskustella mistään? ap

Luonteesta se on kiinni sekä sun että kivojen ihmisten kohdalla. Ootko nyt tyytyväinen?

Vierailija
10/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan se blondi kolmen kaverinsa kanssa jotka koko illan haukkuivat jotain puolituttua kun kaikki naiset jotka käyttävät meikkiä näyttivät heidän mielestään pelleiltä. Eivät itsekään kyllä mitään maailman kauneimpia olleet

En ole blondi enkä ole niin sosiaalinenkaan että kavereita riittäisi juorukerhoon asti. Ilmeisesti tämäkin aihe piti ymmärtää väärin kun en sanonut, että laittautumisessa on mitään väärää. On minullakin värjätyt hiukset eli en minäkään ihan luomu ole. 

Tulikin mieleen, että pitäisi laihduttaa pari kiloa ja värjätäkin juuret taas piiloon kun alan näyttää aika kamalalta. Näemmä palstalla ei ymmärretä keskustelua ilmiöistä sinänsä kun kaikki on henkilökohtaista. ap

Vierailija
11/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen nuorten naisten muoti laittaa kasvonsa hyvin muovisen näköiseksi on hiukan kummallinen. Ankkahuulet yhdistettynä jonkinlaisiin mustiksi katoksiksi laitettuihin silmäripsiin tekevät tämän vaikutelman.

Vierailija
12/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinusta itsestäsi, kun vapaa-ajalla mietit jonkun työkaverin ulkonäköä ja miellyttävyyttä ja miten koet, ettei sinusta pidetä yhtä paljon kuin työkaveristasi. 
Unohdat sen seikan, ettei kauneuskaan pelasta jos on ilkeä ja inhottava. 

Vierailija
13/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele muiden moittimista. Kyllä tästäkin aika negatiiviset vibat sinusta huokuu eikä miellyttävät

Vierailija
14/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis luomu, häntä jonkun verran vanhempi ja itse saan jatkuvasti kuulla jotain kuittailua töissä kun en osaa samalla tavalla olla miellyttävä ja jokin persoonassani haraa työpaikalla muita vastaan, olen ärsyttävä ja astun muiden varpaille tarkoittamatta sitä. 

Enpä edes tiedä mikä purkaus tämäkään on. Toivon että saisin tehdä jatkossa enemmän töitä yksin niin en olisi tarkkailijana tällaisissa umpiturhissa tilanteissa. ap

Kuulostaa tosi surulliselta. Ekana tulee mieleen, että jos haluat muuttaa tilannetta, niin mieti oletko muille riittävän kohtelias? Aika monesti tyly vaikutelma tulee siitä, kun ei tervehditä, kiitetä, kysytä kuulumisia ja anneta muille positiivista palautetta. Siitä syntyy itsekeskeinen vaikutelma, vaikka kyse on vain normaalien käytöstapojen puutteesta. Ne pitäisi opettaa lapselle jo ennen kouluikää, mutta näin ei aina tapahdu. Voisiko olla tällaisestä kohdallasi kyse? Hyvä puoli siinä asiassa on, että käytöstapoja voi opetella minkä ikäisenä vain.

Vierailija
15/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap. Kauniit naiset saa huomiota. Itselläni sitä oli valtavasti nuorena. Esim baarissa miehet osti drinkit vaikka eivät saaneet edes seksiä vastineeksi. Nyt olen 120kg, harmaahiuksinen keski-ikäinen akka. Edes mieheni ei koske minuun pitkällä tikullakaan. Ehkä kuvailemallasi kaunottarella käy samoin.

Saan minäkin huomiota jos pidän itseni timminä ja hiukset mallissa ja värjättyinä sekä suoritan ihonhoitorutiinini aina kuin kone. Silloin miehet auttavat minuakin, ovat hyvin mukavia vaikkakin en ole klassinen kaunotar vaan ennemmin nätti, kuuma ja ikäisekseni hyvännäköinen. 

Mutta se vaatii vuosi vuodelta aina vain enemmän työtä ja pienen lapsen äitinä on haastavaa. Ei voi oikein voittaa tässä pelissä. Mieskin minulla on joten en tarvitse ihailijajoukkoa. 

Ehkä olen ennemmin pettynyt siihen ettei minusta ole tullut mitään. Ja olisi helpompaa jos voisin tehdä työtä yksin enkä luovia jossain työporukassa kun vihaan sellaista säätöä enkä halua kaveeratakaan kenenkään kanssa. ap

Vierailija
16/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi surulliselta. Ekana tulee mieleen, että jos haluat muuttaa tilannetta, niin mieti oletko muille riittävän kohtelias? Aika monesti tyly vaikutelma tulee siitä, kun ei tervehditä, kiitetä, kysytä kuulumisia ja anneta muille positiivista palautetta. Siitä syntyy itsekeskeinen vaikutelma, vaikka kyse on vain normaalien käytöstapojen puutteesta. Ne pitäisi opettaa lapselle jo ennen kouluikää, mutta näi

Kyselen kyllä muilta kuulumisia vaikkei sinänsä kiinnosta heidän asiansa pätkääkään. Sillä he taitavat sietää minua. Osaan myös esittää hieman mukavampaa töissä. Kuten sanoin niin harmittaa etten ole yksin tehtävässä työssä, mutta ei niitä kaikille riitäkään. Näillä mennään. ap

Vierailija
17/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on valuuttaa - oli kauneus sitten keinotekoisesti tehtyä tai ns. luomua. 

Vierailija
18/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikeaa tämä lainauksen käyttö täällä. Minulle siis ainakin, hahhah. ap

Vierailija
19/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut että ne aidosti blondit mutta mustaksi hiuksensa värjänneet ovat juuri tuollaisia. Joku kumma blondivamma sielussaan ilmeisesti. 

Vierailija
20/24 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu porukasta. Jos on sillä lailla osaava ja kaunis, että naiset kokee uhkaa - saa myös * niskaan riippuen talosta ja alasta. Neutraali ja hajuton mauton väritön joka ei uhkaa kenenkään oloa niin saa lähtökohtasesti olla eniten rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi