Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussi ero

Vierailija
01.01.2026 |

Eikö hän voisi käydä asioitaan terapiassa tai muualla läpi. Viimeisen kuukauden aikana joka viikko ollut vähintään kolme artikkelia Janni Hussista, Janni Hussin erosta, Janni Hussin kaverit menevät naimisiin tässä Janni Hussin fiilikset eronneena jne jne jne. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa pohtia toisten eroja. Mitä väliä.

Vierailija
22/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään nyt läpi Jani Huussin asioita! Jess, hyvä tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani on jees!

Vierailija
24/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun on aivan pakko lukea niitä.

Kuka tässä sanoi lukemisesta mitään? En ole lukenut kyseisiä artikkeleita koska ei kiinnosta. Toistuvasti hänen kasvonsa ja Otsikot pomppaavat Ilta-Sanomien etusivulla esiin. 

Suosittelen luetunymmärtämisen opettelua sinulle

Haista ny paskaa, kenellekään ei silmille otsiko  hypi niin että on pakko lukea.  Naura itsekin tommoselle sanomiselle.  Olet Vanhapiika  taas jättänyt diapamit ostamatta.  

Vierailija
25/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi Janni antanut edes kerran Joelille. Ehkä ei sitten eroa olisi tullut.

Sinä enkä minä tiedä heidän panoistaan.  Helkkarin  hyvä että otti  lapsellisesta vinonokasta eron.  Osti itelleen hulppan talon Helsingin parhaalta paikalta. Tilillä itse tienattuja rahoja yli miljoona, oma yritys,  sijoituksia.  Töitä tarjolla kokoajan joissa itse viihtyy... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
26/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käydään nyt läpi Jani Huussin asioita! Jess, hyvä tulee!

Niin tulikin.  Hyvä ttä erosi ja nauttii elämästä kaikin tavoin.  Ostettu talo , rahaa, kivaa työtä jatkuvasti. Hyvä että. ei kerennyt vinonokalle luiskalualle tehdä lasta.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
27/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt se Finnairin Päivät Talgvinst on jotenkin sotkeentunu tähän keissiin mikä koske vaan Jani Huussia.

Vierailija
28/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua kyrsii hänen eronsa. Älä kato niitä juttuja. 

En katsokaan. Kuten mainitsin niin otsikot luen ja niitä tulee lähes jokapäivä etusivulla vastaan. Se tässä nyppii miksi samasta aiheesta pitää tehdä jatkuvia

Vai naista nyppii otsikot..?? 🤭    minua nyppii kun  tämä hallitus sössi meidät tarkkailuluokalle, ja  maailmalla hyvin epävakaa olo ja täälläkin sodan pelko.

Vierailija
29/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä enkä minä tiedä heidän panoistaan.  Helkkarin  hyvä että otti  lapsellisesta vinonokasta eron.  Osti itelleen hulppan talon Helsingin parhaalta paikalta. Tilillä itse tienattuja rahoja yli miljoona, oma yritys,  sijoituksia.  Töitä tarjolla kokoajan joissa itse viihtyy... 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Katsoin jokupäivä miten kauniiksi laittanut uuden kotinsa,  Hänellä on jo nyt niin iso omaisuus että eläisi jo sijoituksilla lopun elämäänsä.. Toivon hänelle kivoja kartturireissuja ulkomaille, 

Vierailija
30/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ lihavan vanhan miehen parina koiraohjelmassa. Aika surullista.

Vierailija
31/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni lienee miestä hakemassa, silloinhan akat esittelevät lehtien sivuilla miten eivät tarvitse miestä. Tai kukaties hakee lehtijutuista sivutuloja liian kalliin asuntonsa ylläpitoon (sekin tuli jo lehdessä esiteltyä).

Omilla rahoillaan kalliin talon osti. Tilillä yli miljoona, työstä , ja yrityksestä la sijoitiksita tulee kiva tili. .  Miksi moukka sanot että  KUKATIES HAKEE JUTUILLA. SIVUTULOJA.... Puhu minkä VARMAKSI tiedät ,  äläkä kirjoittele roskiin oletuksiasi. Hyvin hänellä menee.. 🤗🤗🤗

Vierailija
32/33 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ lihavan vanhan miehen parina koiraohjelmassa. Aika surullista.

Älä länkytä. Jani osaa koira ja autojutut tosi hyvin.

Vierailija
33/33 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aillä on noi koirakeissit, niin se vois yhdistää sillai että ottais ralliautoihin aina paljon koiria mukaan. 
Jani Huussi on paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme