Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset seinät teidän makuuhuoneessa on?

Vierailija
01.01.2026 |

Minä maalaan ensi viikolla, väriä en ole vielä päättänyt. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalarin valkoiset tai jotain sinne päin.

Vierailija
22/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkirjavat tapetit, jotka on laitettu 60-luvun puolivälissä. Ihan hyvälle näyttävät vieläkin, eivätkä kaipaa uusimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salvianvihreät.

Vierailija
24/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset, vaikka pidän väreistäkin. Ehkä seuraavassa asunnossa makkari on tummansininen tai -vihreä. 

Vierailija
25/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salvianvihreät.

En ole ap, mutta tuo voisi sopia minullekin. 

Vierailija
26/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aso-asunnossa valkoiset, en tykkää, mutta tässä ei saa valita itse. Ennen oli harmaanvihertävät, niistä pidin.

Makuuhuoneeseen suositellaan yleensä viileitä sävyjä, niissä kuulemma nukkuu paremmin.

Olen luullut, että aso-asunnossa saa maalata seinät haluamallaan värillä! Asun itsekin asossa, mutta en ole koskaan selvittänyt maalausjuttuja. Vaihteleekohan käytäntö aso-tahon mukaan. 

Taitaa olla eri yhtiöillä eri käytäntöjä. Tähän tehtiin äskettäin peruskorjaus, keittiön sai valita kahdesta vaihtoehdosta ja lattiat kolmesta (kaikki rumia harmaita-ruskeita tai valkoisia), yhteen seinään olisi saanut jonkin tehostevärin mutta nekin olivat kaikki kamalia.

Vierailija
27/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan vaaleankeltaiset, katto kermanvalkoinen. Vuodesta toiseen olen niin tyytyväinen näihin väreihin. Ihan ilo aamuisin herätä, tulee lämmin ja energinen olo. Minulle eivät kylmät värit sopisi yhtään, palelen muutenkin ison osan vuodesta.

Vierailija
28/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen katto, seinillä kelta-vihreät tapetit. Kirkkaita värejä. 

Vierailija
29/29 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaan vaaleankeltaiset, katto kermanvalkoinen. Vuodesta toiseen olen niin tyytyväinen näihin väreihin. Ihan ilo aamuisin herätä, tulee lämmin ja energinen olo. Minulle eivät kylmät värit sopisi yhtään, palelen muutenkin ison osan vuodesta.

Ilahduin jo pelkästään kuvailustasi. Suomalaiset rakastavat niin kovin paljon valkoista, harmaata, beigeä ja mustaa että on todella virkistävää kohdata ihmisiä jotka uskaltavat ja haluavat jotain väriä elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi