Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita työttömiä jotka hakevat vain sellaisia töitä joihin ei tule valituksi?

Vierailija
01.01.2026 |

Itse skouttaan laajalla alueella sellaiset työt, joihin en varmasti pääse edes haastatteluun. Voin hakea ympäri maan näitä paikkoja ja osoittaa aktiivisuutta. Esimerkiksi keittäjä kesäsiirtolaan tai seurakunnan leirikeskukseen on niin haluttu, ettei sinne oteta 48 vuotiasta ex-koneistajaa, vaikka hygieniapassi onkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka haluaisit elää pikkurahalla (tai jos tuet loppuu niin rahatta) lopun ikääsi? 

Vierailija
2/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka haluaisit elää pikkurahalla (tai jos tuet loppuu niin rahatta) lopun ikääsi? 

En tiedä tulevaisuudesta, mutta nyt tuntuu siltä ettei työ ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avutonta provoilua persutoimistonkin mittapuulla. 

Vierailija
4/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin teen kun töitä joita ei ole pakotetaan hakemaan Täysin järjetöntä ja haen puolestani konkurssiin menneisiin yrityksiin Että tälläiset terveiset saksinatsi Riikalle !

Vierailija
6/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen hakenut oman alan työpaikkoihin tästä läheltä ja ihan mihin vaan työhön mutta en ole tullut valituksi koska paikkoja on tosi vähän ja hakijoita valtavasti. En ole tarkoituksella hakenut mahdottomiin paikkoihin. Usein laitan samoihin tuttuihin firmoihin hakemuksen tai soitan että saan kuitattua sen kolme hakemusta kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
7/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin silloin, kun olin työttömänä. Ei minua valittu, vaikka mihin hain ja vaikka pääsin haastatteluunkin.

Ap ei taida olla  työtön, jos kuvittelee olevan sellaisia työpaikkoja, joihin pääsee kunhan vaan hakee?

Vierailija
8/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin haastatteluihin ole tarvinnut vaivautua sitten vuoden 2023. Joten en erityisesti hae töihin, joihin en voisi päästä.

Ap, miksi teet hakemuksia töihin? Eihän sinun tarvitse kuin väittää hakeneesi, joten katsot vain muutaman yrityksen, joissa on avoin työpaikka ja kerrot hakeneesi.

Vierailija
9/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistetaanko paikat mihin olet hakenut?

Vierailija
10/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tulevaisuudesta, mutta nyt tuntuu siltä ettei työ ole mun juttu.

Tylsä provo 

Vierailija
11/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pakkohan se on hakea niistä mitä tarjolla on. Kaksi tutkintoa itsellä ja nolla alan työpaikkaa tässä maakunnassa.

Vierailija
12/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Jatka yrittämistä. Ehkä keksit jotain muuta tekemistä kuin trollata työttömistä. Hanki vaikka joku harrastus. 

Vierailija
13/13 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tässä näköjään ole muunlaisiakaan työpaikkaja tullut haettua vaikka kovasti yritän kattoa että hakisin vaan sellaisia mihin voisin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi