Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivähoidosta: Kuinka tärkeää mielestäsi on monipuoliset askartelu, musiikki yms. virikkeet?

Vierailija
24.04.2007 |

Katselin haikeudella joidenkin päiväkotien hienoja ja yksityiskohtaisia varhaiskasvatussuunnitelmia - en tiennytkään, että päiväkotien välillä voi olla näin paljon eroja. Ovatko nyt esim. 3-6 vuotiaat lapset aivan eriarvoisessa tilanteessa, hehän nauttivat jo monipuolisesta puuhailusta eivätkä enää tarvitse pelkkää perushoivaa, joten erilaiset toimintamahdollisuudet varmaankin kiinnostaisivat kaikkia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ottaa päähän. Vieressä olisi ollut kaksikin päiväkotia hienoine opetussuunnitelmine, viihtyisine avarine tiloineen eikä kummallakaan lopetusuhkaa kuten tässä " lottovoitossamme" .

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain uudestaan ja sain paremman paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on kunnallisessa päiväkodissa, jossa on monipuolisesti askaretlua ym. Lapseni kaipaisi kuitenkin enemmän aikaa vapaaseen leikkiin, päivä on aivan liian täynnä ohjattua toimintaa. Meitä on kai moneen junaaa...

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokikaan eivät sulje pois toisiaan... virikkeellistäminen on joskus kyllä mennyt liiallisuuksiin, jopa päivähoidon ammatti-ihmisten piireissä.

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ota vastaan tarjottua paikkaa, jääkö silloin kokonaan ilman? Pitääkö olla perustelut?

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hämmästynyt että miten paljon on ohjattua toimintaa, ehkä sen takia etteivät lapset pääsisi " riehumaan" , mä ehdottomasti tykkään että saavat leikkiä vapaastikin.

Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jaksavat tehdä vaikka mitä. Totta kai lapsia on eriarvoisissa asemissa tässä suhteessa ja se on väärin. Siitä vaan mammat kunnallispolitiikkaan muutoksia tekemään!