Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka nauttii nyt olostaan ihan YKSIN?

Vierailija
31.12.2025 |

Saa olla vain omassa hyvässä seurassa kotona. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eläimet kavereina. Ranskisnakit nautittu ja nyt telkkaria. En pidä alkoholin mausta, en siitä humalasta jonka se tekee enkä monen päivän krapulasta. Ei ole todellakaan sen arvoista. Rahaakaan ei mennyt. Täytyy katsoa tuleeko joku hyvä leffa telkkarista. Lepoa ja oleilua. Pullakahvit tulossa.

Vierailija
22/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kotonaolo uudenvuodenaattona on just mukavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, polttelen pilveä ja katselen korista, kun tulee hyvä peli suorana. 

Muista että mustat donkkaa tykimmin.

Vierailija
24/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt olla yksin, lapsesta asti.  Erosta asti olen kyllä nauttinut olostani, saa syödä miten ja mitä haluaa, olla ja mennä miten haluaa ja todellakin saa olla yksin, kaikessa rauhassa, nukkua vaikka kahdet päiväunet jos haluaa.. Mökkikin on metsän keskellä, luonnon tilassa olevassa metsässä, järven rannalla, porot kaverina pihassa ja kuukkelit juttukavereina, sekä pari piha poroakin.. Luen, askartelen, kudon ym.. Ah onnea.. 

Vierailija
25/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tykännyt olla yksin, lapsesta asti.  Erosta asti olen kyllä nauttinut olostani, saa syödä miten ja mitä haluaa, olla ja mennä miten haluaa ja todellakin saa olla yksin, kaikessa rauhassa, nukkua vaikka kahdet päiväunet jos haluaa.. Mökkikin on metsän keskellä, luonnon tilassa olevassa metsässä, järven rannalla, porot kaverina pihassa ja kuukkelit juttukavereina, sekä pari piha poroakin.. Luen, askartelen, kudon ym.. Ah onnea.. 

Juuri näin, oma tupa oma lupa.

Vierailija
26/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä kävin parilla oluella ystävien kanssa. Sitten jo kotiin. Juustoa, keksejä yksin täälläkin. Jäi jouluna syömättä. Ulkona on kova pauke ollut jo muutaman tunnin. Hyvää uutta vuotta!