Kannattaako Elisan tietoturvaa ottaa?
Pääsevät kaikkeen dataan ja viesteihin mitä mun puhelimessa on. Onko järkevää olla ottamatta sitä vai mitä se hyödyttää jos otan sen? Kaipaan neuvoja.
Kommentit (12)
Sinusta en tiedä, mutta olen itse pärjännyt ilman noitakin.
Ei. Toimii ilman paremmin. Meni jumiin kun oli.
Elisa eli tuo yritys joka aloitti etätöiden alasajamisen kun halusi kaikki työntekijät narsistisen mikromanageeraavan johdon seurattavaksi konttorille, näin toimivat monet vastaavat yritykset ja siitä tietää kannattaako tehdä kauppaa vai ei kunkin yrityksen kanssa...
tämä toki vain mielipide ettei tule sanomista...
Vierailija kirjoitti:
Ai ilman dataa ja viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ilman dataa ja viestejä?
Ai että sinä incelli olet sitten fiksu ja hauskakin.
Vierailija kirjoitti:
Elisahan on ihan kohta konkass
Ei ole. Perustuuko toi osavuosikatsaukseen vai etkö ymmärrä. Kassavarat on edelleen hyvät. Maksaa myös ensi vuonna hyvää osinkoa.
Jos joku ei tiedä tarvitseeko tietoturvaa vai ei, silloin luultavasti sitä tarvitsee.
Suojaako se kaapeleita raahaavilta laivoilta?
Vierailija kirjoitti:
Suojaako se kaapeleita raahaavilta laivoilta?
Ottamatta kantaa kaapeli asioihin, minusta näyttää siltä ettei se suojaa yhtään mitään. Ihan huuhaata koko tietoturva.
Kaikki virustorjuntaohjelmistot ovat luonteeltaan viruksia itsessään. Ne mahdollisesti tunnistavat kaltaisensa, jos sellaisia yrittää tunkea järjestelmään. Tai sitten avaavat tietoturva-aukkoja, eikä Elisa tietenkään ota mitään vastuuta tapahtuneesta vahingosta. Lue pieni printti.
Kyllä ne tyhmälle myy mitä vaan. enkä näe mitään syytä ottaa mitään tietoturvaa. ellet nyt tee mitään puolirikollista puhelimellasi.
Elisahan on ihan kohta konkass