Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lupasi antaa seksiä joka päivä ensivuonna mikäli teen kaikki kotityöt

Vierailija
31.12.2025 |

Hyvä diili vai mitä?😁

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle hän sitä seksiä antaa?

Ei v*ttu, en tullut kysyneeksi sitä.

Saatko itse valita siveysvyösi mallin?

Vierailija
22/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole helpompaa käydä purkamassa paineita ammattilaisella? Kerran pari kuussa, niin ei tee hyvin tienaavan miehen lompakkoon minkäänlaista lovea.

Naiset eivät ole koskaan tyytyväisiä. Jossain kohtaa hän tottuu siihen, että teet kaikki kotityöt ja alkaa taas laiskaksi. Lisäksi naiset yleisesti ottaen eivät arvosta miestä, joka alistuu tuohon.

Mies

Näytä nainen joka arvostaa huo rissa käyvää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites menkat?

Mikäs este se nyt on?

Suihkussa sotku hoituu kuin itsestään.

Hyi! Kaksi kammoa. Menkkakipujen aikaan seksiä ja suihkussa.. liukasta, märkää, kovaa. Aivan kamala paikka seksille.

Vierailija
24/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empäs tuota huomannut . Nyt olen paiskinut ihan palkatta.  Tästä täytyy neuvotella !

Vierailija
25/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto vuodesta -78 on kasvattanut osapuolia siihen tapaan että tietyt kodin työt tehdään vaimon toimesta ja tietyt miehen toimesta eli ne hoidetaan automaattisesti ilman taka-ajatuksia. Esim. minä lataan astianpesukoneen ja vaimo sen tyhjentää. Vaimolla on ajokortti mutta ei uskalla ajaa automaatilla niin minä hoidan kaikki ajot. Pientä luksusta tulee osakseni kun on kravattipaita aina valmiina tarvittaessa muusta vaatetuksesta puhumattakaan. Minä vien kaikki kamat roskahuoneeseen koska vaimo kammoksuu rottia ja hiiriä jne.

Ikinä ei ole kulli tai pillu ollut "kiristysvälineenä", ja yhteisymmärryksessä olemme rauhoittaneet menkkapäivät.

Vierailija
26/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ilmoituksen mukaan...seksiä on aina saatavilla, kunhan huolehdin vain kullini kunnosta niin, että se on aina priimakunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän