Mun uudenvuoden tarpeet: sipsipussi, karkkipussi, limsaa ja Netflix.
Muuta en tarvitse juhlavaan fiilikseen. Ehkä haen vielä jonkin ruoka-annoksen kaupasta, mutta siinä se. Olen vetäytynyt maaseudun rauhaan mökille, täällä ei raketit räisky eikä välky. Aivan ihana rauha ja levollisuus muistella mennyttä vuotta ja suunnata ajatuksia tulevaan. Palstalla vierailen silloin tällöin illan mittaan ja katselen myös live-tv:tä. Siinä kaikki, muuta en tarvitse! Ihanaa uutta vuotta kaikille!
Kommentit (4)
Kun oliskin se maaseudun rauha. Täällä kaupungissa alkaa ihan justiinsa helvetillinen räiske, rätinä ja jytinä ja se kyllä v**uttaa.
Minä katson ensin kotimaisen Kalle Päätalon elämästä kertovan elokuvan Elämän vonkamies ja illalla jos jaksan katson vielä musikaalin Sound of Music. Molemmat Areenasta. Ostin perunalastuja ja ainekset dippiin. Juomana vesi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minulle uuden vuoden tuovat juustonakit ja perunasalaatti. 😆 Odottelevat tosin vielä kaupassa, ajattelin lähteä tässä alkuillasta kävellen kauppaan, katselen josko joku lähitienoolla sattuisi ammuskelemaan raketteja.
Ruokajuomana on minullakin limsaa, tosin nyt mietin aloituksen innoittamana pitäisikö jopa ostaa sipsiä ja dippiäkin...
Kuulostaa kivalta. En minäkään muuta tarvihe.