Voiko nakit höyryttää suihkussa?
Jos laittaa veden ihan kuumalle pihasaunassa niin höyryää.
Kommentit (23)
Voi, ja munat höyryyntyy samalla kuin nakki
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Nakit voi laittaa pakastepussissa pesukoneeseen 90 asteen pesuohjelmaan ilman linkousta ja huuhteluita
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi.
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Ap
Sellaisella vaatehöyryttimellä nakit höyrytän.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Meinaat, ettei baaritiskillä irtoa? " mä oon muuten mammapalstan kovin teollisuuden, mennäänkö neiti meille vai meille? ") "
Ja sinne minne päivä ei paista. Samalla tuli nakkipiilo. Kätsää.
Suosittelen käyttämään astianpesukonetta aterinkoreineen. Helppo nostaa kori suoraan pöytään tarjolle.
Pyykinpesukoneeseen ja linkous päälle.
Onnistuu varmaan vedenkeittimelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen käyttämään astianpesukonetta aterinkoreineen. Helppo nostaa kori suoraan pöytään tarjolle.
Tämä Niksi-Pirkkaan.
Höyrysilitysraudalla oon höyryttänyt.
Vaikka nakkien höyryttäminen suihkussa on teknisesti mahdollista kuuman vesihöyryn avulla, se ei ole suositeltavaa seuraavista syistä:
Lämpötila: Nakkien turvallinen kuumentaminen vaatii yleensä vähintään 7075 asteen lämpötilan bakteerien tuhoamiseksi. Suihkun höyry on huomattavasti viileämpää, jolloin nakit jäävät haaleiksi ja bakteeririski kasvaa.
Hygienia: Kylpyhuoneessa on bakteereja ja pesuainejäämiä, jotka eivät kuulu ruokaan.
Epätehokkuus: Nakit lämpenevät suihkussa erittäin hitaasti verrattuna kattilaan, mikroon tai uuniin.
Paremmat tavat valmistaa nakit:
Kattilassa: Kuumenna vesi kiehuvaksi, nosta kattila liedeltä ja anna nakkien lämmetä vedessä noin 5 minuuttia.
Höyrykattilassa: Jos haluat nimenomaan höyryttää, käytä keittiön höyrytysosaa tai -kattilaa.
Mikroaaltouunissa: Lämmitä nakit tilkassa vettä peitetyssä astiassa.
Piereskelämällä höyrystyy parhaiten.
Niko-Petteri
Laita nakit perseesi vtun vähämielinen idiootti.