Minulla on tilillä vain 2.40€ ja pitäisi uutta vuotta viettää :(
Kuka auttaa tässä tilanteessa? Laskin että 250€ menisi uuden vuoden ruokiin, juomiin ja pariin rakettiin.
Kommentit (43)
Vietän vuoden vaihtumisen ilman rahaa ja olen tyytyväinen.
Sama sonta jatkuu, vaikka vuosi vaihtuu. Kurjemmaksi vaan menee, potkulaki leikkauksia lisää jne.... mitä tätä juhlimaan,kunhan orpon juna kulkee sinne turkuseen
Huomenna olet onnellinen kun ei ole krapulaa.
Tuolla saat jonkin valmiseineslaatikon, jopa kaksi jos ovat alennuksessa. Riittää hyvin uudenvuoden juhlintaan.
Sinullahan on asiat hyvin, minulla on tilillä vielä vähemmän, taitaa olla joku 1,30 €. Onneksi on kaappi täynnä ruokaa ja eläke tulee perjantaina.
Ostat koko rahalla papaatteja ja juhlit vuodenvaihdetta kuten vähä-älyiset persu-ukot.
Halvimman lihapullapussin ja makaronipussin (jopa tummaa makaronia) saa tuolla summalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan on asiat hyvin, minulla on tilillä vielä vähemmän, taitaa olla joku 1,30 €. Onneksi on kaappi täynnä ruokaa ja eläke tulee perjantaina.
Miten voi tonnin eläkkeellä ja 500e asumistuella olla noin paska tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nälkä! :(
ap
Näin käy ihmiselle joka ei osaa käyttää rahaa, itse olen ollut nyt yli 7 vuotta työttömänä ja rahat riittää mainiosti, samoin 2000 luvun alussa alkanut noin 11 vuoden työttömyysputki, silloin tosin muistaakseni sai 500 päivää ansisidonnaista päivärahaa kun oli liiton jäsen.
Nyt en enää mene töihin, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kiitos ap:lle päivän nauruista hahhahhahhahhaaaaaaaa...
Mulla ei ainakaan menen uudenvuoden viettoon senttiäkään. Joulun jämiä jalostan, kuten porkkanalaatikkoa porkkana pihveiksi. Hyvää on ja halpaa.
Mulla on tilillä joku 116 euroa mutta käteistä on 35000 euroa. Otan aina käteistä mukaan kun lähden juhlimaan.
Ensi vuonna sitten vähemmän puppailuja ja enemmän töitä niin ei pääse toistumaan.
Vuosi vaihtuu vaikka sitä ei viettäisi mitenkään. Olen useana vuonna väsähtänyt ennen keskiyötä.
KONALAN TORAKKA TÖIHIN PITÄÄKÖ TULLA ANTAMAAN VAUHTIA
Lämmitä jotain pakasteesta. Minå paistoin pakaste pitsan.
Aatteleppa kun olisit kouluttautunut vaikka lisää, käynyt töissä, ja joka kuukausi kilahtaisi työnteosta 2400€ käteen? Oisko aika jo yrittää tehä jotain muuta kun ulista täällä?