Minulla on tilillä vain 2.40€ ja pitäisi uutta vuotta viettää :(
Kuka auttaa tässä tilanteessa? Laskin että 250€ menisi uuden vuoden ruokiin, juomiin ja pariin rakettiin.
Kommentit (28)
KONALAN JAUHELIHATORAKKA LOPETA JANKUTUS
Tuollahan saa paketillisen nakkeja ja vettä tulee hanasta
nohitto!
KOKO VUOSI on ollut aikaa laittaa vaikka kymmensenttisiä/kakskytsenttisiä/viiskytsenttisiä purkkiin!
Suora vastaus, ei kukaan.
Joten palsta kiinni ja töitä hakemaan.
Muuta neuvoa ei tule!
Kuulin sellaisen salaisuuden, että monet tienaa rahaa työnteolla.
Älä levitä tätä salaisuutta eteenpäin, eihän se nyt sovi, että kaikki saa rahaa.
niin, olet jo tätä samaa jankuttanut kauan täällä palstalla, ja sinua on yritetty auttaa.
kerrotko mitä muutoksia olet tehnyt elämääsi jotta ei tarvitsisi jankuttaa tätä samaa asiaa?
Ymmärräthän että muutos lähtee sinusta, ketään palstalainen ei tee tekoja sinun puolesta, vaan sinun on ihan itse tehtävä ne teot.
Laittaudu,ole positiivinen ja mene tyrkylle baarin,kyllä joku tarjoaa kunhan flirttailet sopivan henkilön kanssa. Muutama viinapaukku ja nälkä häviää.
Kuka jaksaa juhlia jotain uutta vuotta.
Terkut Forssasta, tule tänne, tarjoan uuden vuoden ruuat raketit, koko paketin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nälkä! :(
ap
Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu,ole positiivinen ja mene tyrkylle baarin,kyllä joku tarjoaa kunhan flirttailet sopivan henkilön kanssa. Muutama viinapaukku ja nälkä häviää.
Olen mies
Ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvä, toivottavasti et saakaan syömistä niin pääsemme susta spämmäristä lopullisestl.
Hei mulla on idea. Mee vaikka töihin!
250 euroa on aika tyyris hinta max. sekunnista. Sen ajanhan se kestää, kun vuosi vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Ap
Et ole, ole miehen irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikset ole tehnyt asioiden eteen mitään? Jankkaat tätä samaa alati täällä. Tälläkö se nälkäkierre lakkaa?
Jos sulla oikeesti on nälkä niin luulis et oisit jotain jo tehnyt.
ap