Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöt Hesen veke tuotteita?

Vierailija
31.12.2025 |

Oletko tosiaan helposti vedettävissä oleva aasi? Veke tekeleet ovat huonomman makuisia ja ravintoarvoiltaan epäterveellisempiä - ne sisältävät ENEMMÄN suolaa, hiilareita ja rasvaa kuin lihaversiot. 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen tuotteita ei syödä terveellisyyden takia. Niitä syödään, koska tekee mieli mättöä.

Siksi heseltä tyhmä veto lähteä vaihtamaan ihmisten mieltitekoa joksikin maailman pelastamiseksi.

Vierailija
82/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä syöt mitään Hesburgerin paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä syöt mitään Hesburgerin paskaa?

Etenkin tämän wokettamisen takia ei ole halua taipua aivopesuun. 

Vierailija
84/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesen tuotteita ei syödä terveellisyyden takia. Niitä syödään, koska tekee mieli mättöä.

Siksi heseltä tyhmä veto lähteä vaihtamaan ihmisten mieltitekoa joksikin maailman pelastamiseksi.

Mjaa. En tiiä. Veikkaisin että ton Veken ylläpito ei ole kovin hyvä busines heille. En tiedä lukuja, mutta ei todennäköisesti ole myyntilistan kärjessä. 

Maailma ei parane jos joku ei sitä paranna. Toki viherposeeraaminen markkinamielessä ja siihen liittyvä viherpesu on oikeasti haitallista maailmalle. Mutta en sellaista nää näissä hesen hommissa. Ainakaan itse

-eri

Vierailija
85/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on hyviä. Syön myös lihaa, mutta oikeasti kun kerran kokeilin vekekerrosta niin siihen olen jäänyt.

Vierailija
86/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veketuotteita on yhdyssana.

Mitä välii? Nyt puhuu terveys ruoka asijantuntia, niin kannattaa kuunnella 😂

Vierailija
87/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te aikuiset syökää mitä syötte mutta antakaa lapsille lihaa ja kalaa, älkää tuhotko lasten aivoja idealisminne takia. 

Lapset rakastavat lihaa ja sylkevät porkkanat lattialle. 

Jessus. Miten sä oikein ne kakaras kasvatat jos niillä on tapana sylkeä ruokaa lattialle?

😮

Mä en pakota lapselleni kasviksia ja siksi he ovat isoja vahvoja ja älykkäitä. Päinvastoin kuin sinun lapsesi on pakotettu syömään epäravitsevaa ravintoa pakolla. 

Te aikuiset syökää mitä syötte mutta antakaa lapsille lihaa ja kalaa, älkää tuhotko lasten aivoja idealisminne takia.

Kaikkien suositusten mukaan lihaa kannattaa syödä vain harvakseltaan. Hapanmaitotuotteilla täydennetty kasvisruokavalio on tutkimusten mukaan erittäin terveellinen. Se on myös historiallisesti luontaista ihmiselle. Silloinkin kun eläin teurastetaan ei siitä tulee montaa prosenttia sisäfilettä, vaan mm. munuaista, pernaa, silmää, korvaa, nahkaa, luuydintä ja verta... Toki myös sitä himoittua persettä eli kinkkua. 

Vierailija
88/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne vekesoijatikut hyviä? Pitäs testaa mutta niin harvoin syön siellä että ei oo tullu testattua. 

Vierailija
89/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on hyviä. Syön myös lihaa, mutta oikeasti kun kerran kokeilin vekekerrosta niin siihen olen jäänyt.

Sanot vain koska olet köyhä ja se on halvempi.

Vierailija
90/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi epäterveelliset tuotteet ei saisi olla ympäristöystävällisiä, miksi se on tyhmä veto? 

Vierailija
91/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kasvissyöjä. Olen ollut jo silloin kuin sitä pilkattiin ja paheksuttiin. 

Vierailija
92/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin hesen tuotteet veke.

Vierailija
93/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne vekesoijatikut hyviä? Pitäs testaa mutta niin harvoin syön siellä että ei oo tullu testattua. 

Eipä paljon nugetteja kummempia. Hyvän dipin kanssa toimivat hienosti.

Vierailija
94/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa,  en ole vielä syönyt, mutta jos jostain syystä joudun Hesburgeriin niin aion kokeilla. Vain kerran olen siellä syönyt, tavallisen hampurilaisaterian ja se oli niin pahaa että täytyy olla parempaa vegeversio

Vierailija
95/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veke kerros on hyvä ja halvempi kuin tavan kerros

Mikä vi tun tavan kerros?

Opettele suomea!

Vierailija
96/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) koska läskit av-mammat luulevat laihtuvansa sillä

b) koska läskit av-mammat luulevat pelastavansa maailman sillä

Vierailija
97/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vau. vasta noin vähän aikaa. Ja ihan hesen myyjät itse sanovat ettei ole täysin vegaanisia tuotteita heillä." 

(tää palsta on aivan rikki nykyään. Tohon viestiin ei voi vastata, kun menee ennakkotarkistukseen) 

Niin, Hese yhäkin on ylivarovainen, eikä uskalla kutsua vegaanisia tuotteitaan vegaanisiksi tuon paistorasvan kontaminaatioriskin takia. Vegaaneille ne vegaaniset tuotteet tietenkin kelpaa silti. Suurimmassa osassa on epävegaaniset majoneesit kyllä, eli vegaanisia on vaan veke-kasvishampurilainen (ei siis kerrosveke) ja juustoveke kun jättää juuston pois. Ja toki ranskikset ja soijatilut ja ne kaksi vekemajoneesia. 

Vierailija
98/98 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) koska läskit av-mammat luulevat laihtuvansa sillä

b) koska läskit av-mammat luulevat pelastavansa maailman sillä

Kukaan ei kuvittele laihtuvansa hampurilaisilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän