Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä, jolla ei ole rahaa

Vierailija
31.12.2025 |

Käyttää deittailuun, ei ole tarpeeksi varallisuutta saada minua vaimokseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten Sinulla itselläsi mitä tuoda ja antaa läheisimpään ja tärkeimpään ihmissuhteeseen - elämänkumppanuuteen? Muuta kuin materialistisuuden ja itsekkyyden?

Ihmisessä on muutakin kuin omaisuus. Elämässä rahaa tulee ja rahaa menee, toki jotkut ovat taitavia saada ne tuottamaan ja pysymään, mutta ei se todista että hän olisi rakastava ja hyvä ihminen. Se todistaa ainoastaan että hänellä on varakkuutta.

Toki nalkuttaa se köyhäkin.

Vierailija
2/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkailla on toki enemmän valinnan varaa. Myös naisseuralaisissa ja vaimo-ehdokkaissa. Heillä on myös riski saada jotain muuta kuin aitoa kiintymystä koska ihan ihmetapauksia kokeilee onneaan ja on tyrkyllä (tästä on useita esimerkkejä).

Melko pian se kuitenkin paljastuu minkä perässä kukin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkailla on toki enemmän valinnan varaa. Myös naisseuralaisissa ja vaimo-ehdokkaissa. Heillä on myös riski saada jotain muuta kuin aitoa kiintymystä koska ihan ihmetapauksia kokeilee onneaan ja on tyrkyllä (tästä on useita esimerkkejä).

Melko pian se kuitenkin paljastuu minkä perässä kukin on.

Kaksoisliekkijuttuja höpöttävät tytöt ovat aina rahan perässä.

Vierailija
4/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenamiehen aloitus.

Vierailija
5/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 13 sijoitusasuntoa pk seudulla, aloitin jo 20v sitten. Rahaa tilillä on juuri nyt 120€, riittää täksi illaksi, ja ens viikolla tilipäivä.  

Minulla on kyllä varallisuutta, ja tästä en puhu, kerron kyllä palkastani ja mitä tilillä rahaa. 

Olenn suorastaan onnnellinen että minulla ei ole rahaa sinuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän