Uusivuosi köyhänä, rahattomana, naisettoma incelinä. Tämä yhteiskunta on pettänyt minut täysin. Ei rahaa edes ruokaan
39 vuotta incelinä, ei rahaa, ei naista, vain yksinäisyys ja nussijoiden ilakointi ympärillä. Tämä yhteiskunta on täysin jättänyt minut ulkopuolelle
Kommentit (35)
Mihin sie hameväkkee tarviit?
M48
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tämän kappaleen linkitettynä tänne aiemminkin (enkä aio kuunnella). Onko tämä jokin "incel anthem"?
Vierailija kirjoitti:
Miten se on yhteiskunnan vika? Saatanan marisija. Minulta kuoli molemmat vanhemmat viinaan ennen kuin olin 20 täyttänyt, ja lähdin maailmalle köyhänä kuin kirkonrotta pää tännä traumoja. En syytellyt yhteiskuntaa siitä. Ja tein paskaduuneja, mokailin, mutta lopulta sain asiat kuntoon ja nyt elän puolison kanssa rauhallista ja hyvää elämää ja on kunnon työpaikkakin. En ymmärrä tuollaisia vätyksiä jotka uhriutuvat. Maailmassa ei pärjää uhriutumalla vaan taistelemalla! Se on tahtojen temmellyskenttä. On ihan väärin kuvitella että säälillä saat mitään koska et saa. On vaan mentävä vaikka koskee. Aikanaan se palkinto tulee. Turha syytellä yhteiskuntaa. Ja en ole edes oikeistolainen ajatuksiltani mutta olen todella kypsä teihin perkeleen ulvojiin.
Hyvää uutta vuotta.
Olet varsin aggressiivinen. Nuo ulkoiset ansiosi eivät merkkaa mitään. Vain mielen tyyneyden löytänyt ihminen on onnellinen, oli sitten työtön vuokralla yksin elävä, tai perheellinen miljonääri. Noilla kahdella on myös enemmän yhteistä keskenään kuin kahdella miljonäärillä, joista toinen on tyytymätön elämään ja toinen tyytyväinen.
Mikä tämä yhteiskunnan syyttely juttu on? Ap on sen ikäinen, että on saanut elää nuoruutensa pehmeässä yhteiskunnassa. Jos ei ole osannut itseään siinä viitekehyksessä auttaa niin sille ei muutkaan voi mitään. Ja pillun puute ei ole yhteiskunnan vika sekään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on yhteiskunnan vika? Saatanan marisija. Minulta kuoli molemmat vanhemmat viinaan ennen kuin olin 20 täyttänyt, ja lähdin maailmalle köyhänä kuin kirkonrotta pää tännä traumoja. En syytellyt yhteiskuntaa siitä. Ja tein paskaduuneja, mokailin, mutta lopulta sain asiat kuntoon ja nyt elän puolison kanssa rauhallista ja hyvää elämää ja on kunnon työpaikkakin. En ymmärrä tuollaisia vätyksiä jotka uhriutuvat. Maailmassa ei pärjää uhriutumalla vaan taistelemalla! Se on tahtojen temmellyskenttä. On ihan väärin kuvitella että säälillä saat mitään koska et saa. On vaan mentävä vaikka koskee. Aikanaan se palkinto tulee. Turha syytellä yhteiskuntaa. Ja en ole edes oikeistolainen ajatuksiltani mutta olen todella kypsä teihin perkeleen ulvojiin.
Hyvää uutta vuotta.
Töitä ei oo kaikille, ja säkin sen varmaan tiedät!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta.
Olet varsin aggressiivinen. Nuo ulkoiset ansiosi eivät merkkaa mitään. Vain mielen tyyneyden löytä
Päinvastoin: aggressio on tarpeellista ettei muutu uhriksi vaan saa omasta elämästään otteen. Aggressio ei tarkoita muiden ihmisten alistamista, vaan olosuhteita vastaan taistelua ja voittamista. Olen pahoillani että en jaksa kuunnella näitä itkuja miten yhyy yhteiskunta ei auttanut ja kaikki on sen syytä.
Mieti omaa käytöstäsi, itse olet syyllinen kaikkeen tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta.
Töitä ei oo kaikille, ja säkin sen varmaan tiedät!!!
Tiedän toki, mutta se ei tarkoita että se on naisten tai automaattisesti yhteiskunnan vika.
Itse en nyt täysin ymmärrä miten elämä on pilalla ilman seksiä . Lähtö ajatus parisuhteeseen vaan seksin saamisen takia on jo pielessä . Ei se parisuhde ole panemista 24/7 , se on vaan promille määrä siitä mitä suhteessa on . Nyt naama peiliin ja itse kunnioitusta kehiin , sekä itsensä kehittämistä . Säälillä ei kyllä sänkyyn pääse ko yksinään . Itsevarmuus korvaa kyllä ulkoisiakin seikkoja .
Ymmärrän perusteet rajan sulkemisella ja tuenkin sitä, mutta totuus on, että se on meille rajaseudun poikamiehille katastrofi.
Ootko menossa AP rahattomana Lappiin ja jää vuosi sitten varattu rantaloma myös käymättä? Mummo ei antanut mitään jouluna?
Olet AP aina PA ja vänkäät. Kyhäät näitä masentavia mielenvikaisia aloituksia. Raavit yksin kotona pieruverkkareissa per#ettäsi ja naurat partaasi näille kehitysviivästyneille surkeille aloituksillesi ja turhille viestiketjuille. Haiset pahalle, mene suihkun kautta saunaan.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vähän enemmän ikää, mutta sama juttu täällä. Kaikki nämä vuodet jouduttu odottamaan oikean elämän (eli parisuhteen ja seksin saannin) alkamista.. mutta ei. Mitään ei ole tapahtunut! Naiset vain jakavat itseään jännämiehille ja alfoille.
Onko isäsi jännämies?
Pitää tehdä kuten me Persut opastamme. Lopetat vasemmistolaisen vali- vali-valituksen ja otat itseäsi niskasta kiinni sekä menet töihin . Kaikilla, myös sinulla, on samat mahdollisuudet pärjätä ! Rukoilukin pelastaa.
Käyn töissä ja maksan veroja. Sen pitäisi kuulemma riittää naisille kelpaamiseen, mutta eipä ole julkisilla matkustaessa tai edes työpaikalla yksikään nainen esittäytymään. Muut onnistuivat tässä jo peruskoulussa, mutta he olivatkin lätkää pelaavia koulukiusaajia.
Hyvää uutta vuotta.