suihinotto/runkkaus
Miten preferoitte ; pitääkö suihinotossa myös runkata, vaiko ei?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin saada elämänsä ensimmäinen ja toinen suihinotto, jälkimmäinen runkkauksen kera, että pystyisi vertailemaan.
M56
En ymmärrä miten et ole suihinottoa vielä saanut. Jos elämänmittainen suhde esim. niin luulisi jo puolisonkin halunneen "uusia" juttuja. Itse rakastan suihin ottamista, miehen kiihottaminen ja tyydyttäminen niin on ihanaa.
Teen fiiliksen mukaan, joskus runkkaus mukana, joskus mennään pelkällä suulla. Jos oikeen pitkän kaavan mukaan, lepuutan suuta niskaa hetken välillä. En ole saanut valituksia koskaan, luulen että tää riippuu miehelläkin fiiliksestä/päivästä, siis ei aina samalla tavalla. Vai?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin saada elämänsä ensimmäinen ja toinen suihinotto, jälkimmäinen runkkauksen kera, että pystyisi vertailemaan.
M56
En ymmärrä miten et ole suihinottoa vielä saanut. Jos elämänmittainen suhde esim. niin luulisi jo puolisonkin halunneen "uusia" juttuja. Itse rakastan suihin ottamista, miehen kiihottaminen ja tyydyttäminen niin on ihanaa.
N
Kuulostaa kivalta, mutta on myös naisia jotka eivät vaihtelua halua, vaimoni on yksi heistä. Tykkää ja nauttii kyllä seksistä paljon ja on ollut aina valmis hommiin, kunhan mennään samalla kaavalla. Koskaan ei ole sanonut, että haluaisi kokeilla mitään erilaista. Suuseksiä haluaa vastaanottaa lähinnä vain sen vuoksi, että olisi sopivan lämpimänä panoa varten, mikä on hänelle sitä ainoaa oikeaa seksiä. Itsetyydytystäkin pitää täysin turhana.
Ja joo, minä olen kyllä vihjaillut, ehdotellut ja antanut ymmärtää asioita ja kertonut mistä itse tykkäisin. Ne menevät niin huonolla prosentilla läpi, että en jaksa vängätä enkä vongata. Seksiä kuitenkin on ollut paljon ja ilman kuivia kausia 30 vuotta, mikä vaikuttaa olevan jo ihan kiitettävä suoritus sekin.
M56
Kuulostaa kivalta, mutta on myös naisia jotka eivät vaihtelua halua, vaimoni on yksi heistä. Tykkää ja nauttii kyllä seksistä paljon ja on ollut aina valmis hommiin, kunhan mennään samalla kaavalla. Koskaan ei ole sanonut, että haluaisi kokeilla mitään erilaista. Suuseksiä haluaa vastaanottaa lähinnä vain sen vuoksi, että olisi sopivan lämpimänä panoa varten, mikä on hänelle sitä ainoaa oikeaa sek
Mahtavaa, että liitossa seksi toimii, pitkässä liitossa ei välttämättä näin aina ole. Niinhän se on, ettei sellaiseen pidäkään ryhtyä, josta ei itse tykkää. Olisihan se mukavaa jos vaimosi jossain vaiheessa innostuisi testaamaan kuitenkin.
Minä rakastan antaa suuhoitoa miehelleni, ja kyllä tykkää että vetelen varttakin kunnolla, ainakin välillä. Ja silloin voikin hetken aantaa huulille lepohetki.
Viimeyönä sillä seisoi kovaa, ja otti mun kädestä kiinni ja ohjasi kalulleen, otti sitten liukkaria siihen reilun annoksen ja aloin hitaasti vedellä esari takana rauhallisesti. Kohta sitten huokaili kovemmin, ja vaan kiipesi päälle
panolle.
Oli ihan kivaa, vaihteeksi noin, vaikka sanoi sitten, että sori olinpa itsekäs...no eikä ollut, sillä useimmiten hän ensin hoitelee minutt ensin, ja montakin kertaa.
Kyllä seksi vaan on ihanaa, vaikka ollaankin olut jo vuoskymmenet kimpassa.
Taitava nainen ei tarvitse käsiä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta, mutta on myös naisia jotka eivät vaihtelua halua, vaimoni on yksi heistä. Tykkää ja nauttii kyllä seksistä paljon ja on ollut aina valmis hommiin, kunhan mennään samalla kaavalla. Koskaan ei ole sanonut, että haluaisi kokeilla mitään erilaista. Suuseksiä haluaa vastaanottaa lähinnä vain sen vuoksi, että olisi sopivan lämpimänä panoa varten, mikä on hänelle sitä ainoaa oikeaa sek
Mahtavaa, että liitossa seksi toimii, pitkässä liitossa ei välttämättä näin aina ole. Niinhän se on, ettei sellaiseen pidäkään ryhtyä, josta ei itse tykkää. Olisihan se mukavaa jos vaimosi jossain vaiheessa innostuisi testaamaan kuitenkin.
Kiitos, näinhän se on. Vaihdevuosien varjolla olen kyllä onnistunut hieman myymään ajatusta, että seksielämän ylläpito tällä iällä vaatii entistä aktiivisempaa otetta, ettei pääse kokonaan unohtumaan mielestä. Ei se varmaankaan suikkariin kohdallani tule koskaan johtamaan, mutta kyllä ajatus hieman tuntuu läpi menevän, että seksistä ja haluista voi vaikka puhuakin, eikä vain olettaa että se tapahtuu silkan himon voimin, kuten se nuorempana toimi.
M56
Meillä preferoidaan vaihtelevuutta. Välillä kunnon vauhdikas imutusvatkaus ja välillä sitten taas hitaasti pelkkää terskaa nuoleskellen ja kevyesti samalla varresta painellen. Jälkimmäinen ottaa aikansa, mutta äänistä ja vartalon kouristuksista päätellen laukeaminen sitten sitäkin rajumpi. Ja toki mies on itsekin sanonut, että irtoaa lujaa tuolla hitaalla taktiikalla.
M56