Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tolkun ihmisten pitää alkaa viitata kinthaalla vihervasemmiston rasismisyytöksille

Vierailija
31.12.2025 |

Mikä röyhkeys syyttää kaikkia muita rasismista samaan aikaan kun oma nuorisojärjestön pj on poliisitutkinnassa omastaan. Ja olla siitä sitten ihan hiljaa. 

Muutenkin se ideologia on pahasti vinossa kun sen mukaan vain valkoinen heteromies voi olla rasisti. Omaa rasismiaan eivät huomaa lainkaan vaan se on parempaa rasismia. Kaikkien muiden rasismia ne suoraan puolustaa.

Muiden pitää alkaa tehdä juuri sama vihervasemmistolle. Talk to the hand, tytöt. 

Ne syytökset pitää vaan laittaa omaan arvoonsa. Se on pelkkä poliittinen agenda.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kertoa olevansa persumoukka jo otsikossa:

1) pihut puolueesta nimeltä "vihervasemmisto". Äärioikealta katsottuna kaikki muut näyttää samalta....

2) yrität hämmentää rasismin käsitettä syyllistyttyäsi siihen.

Lisöpisteet siitä että sait molemmat mahtumaan jo otsikkoon 

" Vihervasemmisto" nimitys on syntynyt kuvaamaan tätä uutta ideologiaa, johon entinen luonnonsuojelupuolue ja entinen työväenpuolue on hävinnyt.

eli ovat sittenkin hyviksiä, vaikka yrität loata parhaasi mukaan...onnistumatta kuitenkaan

Vierailija
22/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) pihut puolueesta nimeltä "vihervasemmisto". Äärioikealta katsottuna kaikki muut näyttää samalta....

" Vihervasemmisto" nimitys on syntynyt kuvaamaan tätä uutta ideologiaa, johon entinen luonnonsuojelupuolue ja entinen työväenpuolue on hävinnyt.

eli ovat sittenkin hyviksiä, vaikka yrität loata parhaasi mukaan...onnistumatta kuitenkaan

Hyvikset eivät edellytä mielipidetotalitarismia kuten vassut tekevät, hedelmistään puu tunnetaan ja sosialismissa saa olla vain sosialistisia hedelmiä.

Äärioikeiston diktatuurissa saa olla leirejä, joista nousee savu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö kääntäjä taivu Suomen kieleen? 😂"

Palstan sensuuriin ei taivu.

Seli seli. Savu nousee Turtiaisen naapurin piipusta. 

Manipuloiva aktivisti voi toki kokeilla ihan itse, senkun syöttää väärin kirjoitetut(ja ajatellut) sanat vastaukseen ja yrittää lähettää.  Ei tarvitse naljailla eikä yrittää muokata mielipidettä.  Toki aktivisti ei näin tee mutta muut palstan lukijat voivat tehdä ja tarkastaa totuuden milloin vain.

Aktivistit voivat valehdella kaikille jonkin aikaa tai joillekin kaikenaikaa mutteivät kaikille kaikenaikaa.

Totta. Persujen politiikka on perustunut valehtelulle, mutta Purran "köyhiltä ei viedä" oli se viimeinen kerta, kun se toimi.

Vierailija
24/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kinthaani sanoo, että PS on puolueena kohta kaput.

Vierailija
25/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvikset eivät edellytä mielipidetotalitarismia kuten vassut tekevät, hedelmistään puu tunnetaan ja sosialismissa saa olla vain sosialistisia hedelmiä.

Ai sellasta koko ajan käräjille uhriutuun niinku Halla-Aho? 

Vierailija
26/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manipuloiva aktivisti voi toki kokeilla ihan itse, senkun syöttää väärin kirjoitetut(ja ajatellut) sanat vastaukseen ja yrittää lähettää.  Ei tarvitse naljailla eikä yrittää muokata mielipidettä.  Toki aktivisti ei näin tee mutta muut palstan lukijat voivat tehdä ja tarkastaa totuuden milloin vain.

Aktivistit voivat valehdella kaikille jonkin aikaa tai joillekin kaikenaikaa mutteivät kaikille kaikenaikaa.

Vielä kun persut sais kerrankin puhumaan totta ja laittamaan lähteet öyhötyksilleen. 😂

Vierailija
27/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persun kinthaasta löytyy vaan kelagoldeja joita jaetaan Jaffeille ja persujen itse suorittaman väestönvaihdon välineille, eli kumppaneilleen. 

Vierailija
28/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun persut sais kerrankin puhumaan totta ja laittamaan lähteet öyhötyksilleen. 😂

Laitas itse lähteet sosialistien öyhötyksille.  Missä lähde miksi oma maa ensin ajattelu on haitallista?  Missä lähde jakamattomasta ihmisarvosta?  Missä lähde siitä että feminismi on tasa-arvon synonyymi?

Tätä peliä voi pelata muutkin jos vain alentuvat aktivistien tasolle.

Vierailija
29/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silakat luovu noin vain kivitysvallastaan.

mä oon vuosikauden ihmetellyt niitä silakoita, mutta nythän se selvisikin, ovat niitä äärioikean hörhöjä jotka leimaavat kaikki erimieltä olevat joksikin 'vassareiksi' 'tai vihervassareiksi'. Sellainen haukkuminen kun alkaa heti jos joku on erimieltä...ja pahemminkin, etten edes kehtaa kirjoittaa mitä suoltavat jokaisen silmien eteen.

Vierailija
30/30 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silakat luovu noin vain kivitysvallastaan.

mä oon vuosikauden ihmetellyt niitä silakoita, mutta nythän se selvisikin, ovat niitä äärioikean hörhöjä jotka leimaavat kaikki erimieltä olevat joksikin 'vassareiksi' 'tai vihervassareiksi'. Sellainen haukkuminen kun alkaa heti jos joku on erimieltä...ja pahemminkin, etten edes kehtaa kirjoittaa mitä suoltavat jokaisen silmien eteen.

Lähde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi