Mitä mieltä olette KUUMAA- yhtyeestä?
Katsoin justiin jäähallikeikkaa. Ihan mieletöntä musiikkia. Todella mieli lämpenee.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Iskeehän ne kappaleet tosi hyvin, ainakin ne pari jota radiosta olen kuullut, mutta en muista kuka kuuluisakin muusikko haukkui yhyteen pahanpäiväisesti, että on kuin tekoälyllä tuotettua hengetöntä hissimusiikkia. (joska ei pidä paikkaansa, koska hissimusiikin ei pidä nostaa pulssia, mutta kuumaalla on hyviä kertosäkeitä).
Jos vertaa Movetroniin, joka teki liukuhihnalta hittejä 90-luvulla ja on nyt klassikko, niin ei Kuumaa ole sen huonompi, voi jotkut kappaleet jäädä hyvin elämään.
Movetron klassikko? Bändille naureskeltiin ysärillä eikä se ole mikään klassikko. Yhtä hyvin joku Bat ja Ryyd on klassikko, tai Raptori.
🇺🇦🇮🇱
Mitäänsanomatonta paskaa. Tosin tähänkin väestöön mahtuu parisataatuhatta niin vähälahjaista kuuntelijaa että suosiota riittää.
En tykkää laulajan lispaavasta laulutyylistä, ei pysty kuuntelemaan.
Laajemmin en tunne Kuumaan tuotantoa, mutta muutama tarttuva biisi heiltä kyllä on tullut. Aika monen mielestä Kuumaassa on se söpö Johannes ja sit ne kaks vaaleeta.
Täällä haukutaan kaikki.
samaa paskaa kaikki ketjut. Haukkumista, haukkumista, haukkumista.
Ihmisillä on surkea elämä ja kaikki on kaikille paskaa ja huonoa.
Johanneksella on mielestäni terveen ja ystävällisen ihmisen energia.
No sehän on Suomen tunnetuin pyromaani yhtye
Tulipalot on irti ja tuhlaavat tulitikkuja
Nimikin on kuumaa
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskeehän ne kappaleet tosi hyvin, ainakin ne pari jota radiosta olen kuullut, mutta en muista kuka kuuluisakin muusikko haukkui yhyteen pahanpäiväisesti, että on kuin tekoälyllä tuotettua hengetöntä hissimusiikkia. (joska ei pidä paikkaansa, koska hissimusiikin ei pidä nostaa pulssia, mutta kuumaalla on hyviä kertosäkeitä).
Jos vertaa Movetroniin, joka teki liukuhihnalta hittejä 90-luvulla ja on nyt klassikko, niin ei Kuumaa ole sen huonompi, voi jotkut kappaleet jäädä hyvin elämään.
Movetron klassikko? Bändille naureskeltiin ysärillä eikä se ole mikään klassikko. Yhtä hyvin joku Bat ja Ryyd on klassikko, tai Raptori.
Raptori ON klassikko, samoin Movetron. Molemmat omassa kastissaan aivan mahtavia. 90-luvulla eläneelle täyttä nostalgiatähtisadetta!
Jollakin bändin jäsenistä on pakko olla isukki levy-yhtiössä töissä. Muuten ei näin huono bändi olisi päässyt levyttämään.
Mun mielestä vähän plääh, mutta toisaalta ymmärrän, että moni tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Hissimusiikki nimenomaan nostaa pulssia sitä jos on pakko kuunnella kun odottaa että jossain palvelunumerossa suvaitaan vastata. Todella raivostuttavaa "musiikkia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylituotettua autotune paskaa
Kyllä, kuten tuntuu valtaosa musasta nykyään olevan. Kukaan ei osaa enää soittaa oikeita soittimia eikä laulaa.
KAJ osaa <3 <3 <3
Laulajalla epämiellyttävä ääni etenkin kohdissa, joissa yrittää rekisterinsä yli, vaikee kuunnella. Biiseissä myös hämmentävän paljon tuttuja sävelkulkuja, jotka häiritsevät omaa korvaa: esim. Ylivoimainen muistuttaa Jean-Michel Jarren Oxygeneä, Satamasta tulee aina mieleen Sian Bulletproof jne. Samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että pakko noilla on olla hyvät suhteet viihdealalle, ei onnistu pelkällä työllä ja lahjakkuudella tuollainen suosio.
Paskaa, luulisin. En ole ihan varma mistä on kyse mutta joku kopion kopion kopio soittolista-tusinapumppu oletettavasti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylituotettua autotune paskaa
Kyllä, kuten tuntuu valtaosa musasta nykyään olevan. Kukaan ei osaa enää soittaa oikeita soittimia eikä laulaa.
KAJ osaa <3 <3 <3
Persoonan kehittäminen on hengellisestä näkökulmasta vieläkin tärkeämpää kuin taitojen kehittäminen. Se kannattaisi muistaa niidenkin, jotka ovat taitavia tai lahjakkaita.
"
Raptori ON klassikko, samoin Movetron. Molemmat omassa kastissaan aivan mahtavia. 90-luvulla eläneelle täyttä nostalgiatähtisadetta! "
Samaa mieltä! Nauran Raptorin kieli poskessa tehdyille sanoituksille niin makeasti mieleni pohjalla yhä, että mun on ollut vaikeaa suhtautua nyky-suomiräppiin vakavasti(vakavissaan tehtyyn), koska omat takaumat vie Raptoriin.
Mä tykkään, mutta mä oonkin tällainen keski-ikäinen. Aika monella keikalla oon käynytkin
Sympaattinen bändi, biisit eivät tosin aivan erotu toisistaan. Ylivoimainen on hyvä, mutta Käärijän versio Vantaalainen vie mukanaan.