Suosittelen kaikille 7 metrin huonekorkeutta ja lattiasta kattoon ikkunoita olohuoneeseen
On vapauttavaa, on tilaa hengittää. Ajatuksetkin ovat kirkkaampia ja menestymiselle on täydelliset edellytykset. Miksi kärvistelet vielä 2,5 metriä matalassa vankisellissäsi? Vapauta itsesi.
Kommentit (33)
Entä sitten kun 6.5 metrin korkeuteen heittää lokki tuulella kunnon paskat? Miten ajattelit ratkaista asian?
Meillä on 15 metrin leveydeltä, ei ihan 7 m, mutta 1.5 kertaisella huonekorkeudella. Ei todellakaan hohkaa kylmää moninkertaiset ikkunaseinät ja näkymät, valon ym. voi vapaasti säätää pystylamelleilla tilanteen mukaan juuri kuten itse haluaa.
En osaa lentää joten minulle riittää matalampikin huone.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen toimii jossain saaristossa tai omalla metsätilalla, mutta ei jossain helvetin Espoossa.
Höh, eihän siellä ole ketään katsomassa edes.
Miksi kärvistelet vielä 2,5 metriä matalassa vankisellissäsi
Minun kodissapa on 2,6 m korkeat seinät!!
En ole kala, joten en kaipaa akvaariota.
Kuka nuo 7 metriä korkeat ikkunat sitten pesee ja millä telineillä. Tuskin ne nyt ihan pelkkää lasia on, välituki tai karmi tarvitaan, joten robottikaan ei noista selviä ilman apua.
Asun vanhassa kivikerrostalossa, ja talon asunnoissa on korkeat huoneet. Taulut näyttävät hyvältä korkeilla seinillä. Jossain vaiheessa ajattelin että voisin hyödyntää huonekorkeutta ja saada lisää lattiatilaa hankkimalla parven / parvisängyn, mutta luovuin ajatuksesta, koska en halua joutua kiipeilemään päästäkseni sänkyyn ja sieltä pois.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vankisellit nimenomaan korkeita eikä matalia. Miksi uhittelet sieltä korkeasta vankisellistäsi?
Faith kirjoitti:
Asun vanhassa kivikerrostalossa, ja talon asunnoissa on korkeat huoneet. Taulut näyttävät hyvältä korkeilla seinillä. Jossain vaiheessa ajattelin että voisin hyödyntää huonekorkeutta ja saada lisää lattiatilaa hankkimalla parven / parvisängyn, mutta luovuin ajatuksesta, koska en halua joutua kiipeilemään päästäkseni sänkyyn ja sieltä pois.
Kärvistelet matalassa vankisellissäsi koska asut kivikerrostalossa jossa on korkeat huoneet? Etkö ymmärtänyt ap:n kysymystä?
Sinulla on siivousfirma, jossa on laitteet tuollaisten ikkunoitten pesuun. Kannattaisi yrittää markkinoida palvelua jollakin muulla tavalla.
Ymmärsin kysymyksen, mutta näin 160-senttiselle normaali huonekorkeus riittää mainiosti eikä tämä ole minulle vankiselli. Jos ahdistaa, niin ehkä se johtuu aloittajallakin jostakin muusta kuin liian matalasta huoneesta.
Tuollainen toimii jossain saaristossa tai omalla metsätilalla, mutta ei jossain helvetin Espoossa.