Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsiminen ei tuota tulosta, kumppania ei löydy

Vierailija
30.12.2025 |

Kyse ei ole nyt siitä, että ketään ei olisi tarjolla, mutta ei ole yhtään sellaista, jolla olisi edes samantyylisiä kiinnostuksenkohteita ja joka olisi ihmisenä samantyyppinen kuin itse. Jotain perusmiehiä vain, jotka eivät suurempaa yhteenkuuluvuuden tunnetta edes hae. Ja ne harvat, jotka olisivat sellaisia, joita haen, asuvat jossain liian kaukana, tai sitten heillä on lemmikkejä. Ja kovin moni muuten kiinnostava on valitettavasti poly.

En odota tähän kenelläkään olevan mitään ratkaisuehdotusta, kun eihän sille mitään voi, jos ei löydy sellaista ihmistä, jota etsin. Harmittaa vaan, koska kyllä mieluummin jakaisin elämäni toisen ihmisen kanssa, ja olisihan se romantiikka kiva juttu, läheisyys ja seksi myös.

Kommentit (1032)

Vierailija
821/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

"eihän sille mitään voi, jos ei löydy sellaista ihmistä, jota etsin"

Juuri näin. Luin vaatimuslistasi läpi, ja rupesin miettimään että olenko minä koskaan tavannut kuvailemasi kaltaista miestä. Ihan äkkiseltään ei tule mieleen yhtäkään tapausta. 

Vierailija
822/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita listaa mitkä ominaisuudet ovat ehdottomasti (+) ja mitkä ominaisuudet ovat ehdottomasti (-) ja mitkä ominaisuudet ovat fifty-sexty

+ kiinnostus kulttuuriharrastuksia kohtaan

+ samansuuntainen arvomaailma

+ yhteensopiva seksuaalisuus

+ yhteensopiva huumorintaju

+ rauhallisuus

+ älykkyys ja fiksuus

+ yhteensopiva elämäntyyli

+ suunnilleen samanikäinen

+ lempeys, ystävällisyys

+ asuu lähiseudulla

+ monogaaminen

- oikeistolaisuus

- ei mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita

- ikävät luonteenpiirteet, joita en nyt jaksa luetella

- tupakointi

- lemmikit

- monisuhteinen (poly / avoin suhde tms)

- salaliittoteorioihin uskominen, tiedevastaisuus tms.

fifty-sexty eli nämä olisi tosi kiva juttu, mutta joko ei pakollista tai sitten voin muuten vaan jousta

Selkis. Olet siis vihervassu. Vaatimuslistasi on pitkä ja poissulkeva. Ei ihme, ettei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes etsi koska vaatimukseni ovat nämä: Pitää osata sujuvasti jotain vierasta kieltä. Pitää olla nuottikorvaa ja soittaa jotakin instrumenttia. Pitää uskoa jumalaan ja edustaa tiettyä puoluekantaa. Pitää olla eläinrakas. Ei kalastusta, ei metsästystä.  Minulla oli sellainen mies mutta hän on kuollut. En siis etsi uutta.

Vierailija
824/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaukseen sopii lähinnä toinen nainen eli hän etsii todellisuudessa jotain kopiota itsestään, jota ei ole olemassakaan. Asiaa ei lainkaan auta se, että pelkästään aloittajan ymmärrys politiikasta on pienen lapsen tasolla ja hän ei tosiaan ymmärrä miksi leikkauksia tehdään ja veroja alennetaan. Ei siis hirveän suuri yllätys, että tuollaisella järjenjuoksulla varustettu ihminen etsii jotain miespuolista kopiota itsestään, jota ei ole olemassakaan. 

Tottakai ymmärretään! Kokoomuksen pitkäaikainen tavoite on tehdä köyhistä köyhempiä, pienituloisista köyhiä ja keskiluokan asemasta epävarmaa, ja Kokoomus haluaa lisää rahaa varakkaimmille, lisää voittoja suuryrityksille ja lisäksi laman, koska lama hyödyttää rikkaimpia - 90-l laman aikana saivat pilkkahinnalla ostettua asuntoja ja muuta omaisuutta, ja sama on suunnitteilla nytkin. Ja persut ovat hankkeessa m

Mieti nyt itse hetki mitä kirjoitat. Miksi Kokoomuksen tavoite olisi tehdä köyhistä köyhempiä?  Hyvätuloisethan maksavat suurimman osan kasvavista sosiaalikuluosta. Itsekin kokoomusta äänestän vaikka olen tuloiltani alempaa keskiluokkaa. Ymmärrän nimittäin kansantalouden perusteet. Suosittelen myös vasemmiston äänestäjille tutustumista. . 

Vierailija
825/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes etsi koska vaatimukseni ovat nämä: Pitää osata sujuvasti jotain vierasta kieltä. Pitää olla nuottikorvaa ja soittaa jotakin instrumenttia. Pitää uskoa jumalaan ja edustaa tiettyä puoluekantaa. Pitää olla eläinrakas. Ei kalastusta, ei metsästystä.  Minulla oli sellainen mies mutta hän on kuollut. En siis etsi uutta.

Jeesustako tapailit?

Vierailija
826/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itse hetki mitä kirjoitat. Miksi Kokoomuksen tavoite olisi tehdä köyhistä köyhempiä? 

Mietipä itse, miksi he kannattavat tuloeroja (tämä on ollut heidän agendansa aina), pienempiä palkkoja, malttia palkankorotuksiin, työntekijöiden etujen poistoa jne.

Vierailija
827/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt itse hetki mitä kirjoitat. Miksi Kokoomuksen tavoite olisi tehdä köyhistä köyhempiä? 

Mietipä itse, miksi he kannattavat tuloeroja (tämä on ollut heidän agendansa aina), pienempiä palkkoja, malttia palkankorotuksiin, työntekijöiden etujen poistoa jne.

Eiväthän he kannata tuloeroja. On itsestään selvää että ihmisille maksetaan erilaisia palkkoja osaamisen ja osaamisen kysynnän mukaan. Verotus tasoittaa täällä kyllä tuloeroja aika reippaasti. Ja jos mietit siellä vihaisena miksi rikkailta ei leikata enemmän niin vasemmistonhan pitäisi erityisesti rikkaita paapoa (joita ammattiliittojen ja vasemmiston poliittinen johto toki onkin) sillä rikkaat ovat niitä lypsylehmää joiden verorahoja valtio tarvitsee.  Mutta palataanpa ap:n tilanteeseen.

Vierailija
828/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata etsiäkään. Yksin on lopulta parempi. 

Mä olen ollut yksin jo 15 vuotta, ja tämä on aivan hirveää. Koen päivittäin yksinäisyyden tunteita. 

Kokeile manifestointia/meditaatioita, löytyy YouTubestakin, ja löytyy useita kirjoja. Kirjoita ylös minkälaisen kumppanin haluat ja alat meditoimaan, kuvittelet kun se astuu elämääsi, tunnet kuinka onnellinen olet sen kanssa jne. Näin vedät puoleesi sellaisen kumppanin. Olen kokeillut ja toimii. Toimii toki elämän muihinkin osa-alueisiin.

Vierailija
829/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Juuri näin. Luin vaatimuslistasi läpi, ja rupesin miettimään että olenko minä koskaan tavannut kuvailemasi kaltaista miestä. Ihan äkkiseltään ei tule mieleen yhtäkään tapausta. 

Minä olen tavannut vastaavan, en tuntenut vetovoimaa, oli liian feminiininen tapaus, kavereita ollaan. En ole todellakaan tavannut ketään vastaavaa, eli harvinaisia ovat. Välillä sen jutut jopa ärsytti :|

Vierailija
830/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata etsiäkään. Yksin on lopulta parempi. 

Mä olen ollut yksin jo 15 vuotta, ja tämä on aivan hirveää. Koen päivittäin yksinäisyyden tunteita. 

Kokeile manifestointia/meditaatioita, löytyy YouTubestakin, ja löytyy useita kirjoja. Kirjoita ylös minkälaisen kumppanin haluat ja alat meditoimaan, kuvittelet kun se astuu elämääsi, tunnet kuinka onnellinen olet sen kanssa jne. Näin vedät puoleesi sellaisen kumppanin. Olen kokeillut ja toimii. Toimii toki elämän muihinkin osa-alueisiin.

Kirjat esim. Pyydä niin saat, Vetovoiman salaisuus.

Vierailija
831/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta toivosta! Olin vuosia yksin eron jälkeen mutta sitten tapasin samalta paikkakunnalta miehen ja molemmat rakastui kuin taikaiskusta jo ennen kuin tavattiin treffeillä 😍 Tämä on the One, jota olen aina etsinyt.

Vierailija
832/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö rivien välistä osata lukea, että olet koira allerginen vai? Ja kenties allerginen kaikille muillekin lemmikeille,vai mikä siinä on että ei kelpaa?

En ole allerginen, mutta ei vaan ole oma juttuni. Koiria pelkään, joten en edes harkitse.

Ymmärrän koirapelon, mut entäs jos muuten kivalla miehellä on lempeä kisuli? 

Mua lähtökohtaisesti arveluttaa eläinvastaiset ihmiset, kun itse en voisi kuvitella elämää ilman lemmikkiä. Enkä ikinä voisi ajatella kumppanikseni tyyppiä, joka ei pidä eläimistä. Siis voi olla neutraali, ei tarvitse leperrellä tai lääsätä, mut jos mies ilmaisisi jotenkin penseytensä kissaani kohtaan ilman mitään selvää syytä, suhde loppuisi siihen. 

Vierailija
833/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ilman, kuin kunhan joku vaan. 

Sittenhän ap:lla on kaikki hyvin, eikä kumppania tarvitse löytyä."

Niin, näin hän on itsekin todennut. Luetteko ketjua ollenkaan, edes aloitusta, ennenkuin kommentoitte?

Aloituksessa hän kylläkin kirjoitti: "Harmittaa vaan, koska kyllä mieluummin jakaisin elämäni toisen ihmisen kanssa." Mutta ehkä ehti muuttaa mielensä ketjun kuluessa. 

Niin, on mieluummin ilman, kuin jonkun vaan kans . Mitä tässä on vaikea ymmärtää? Toivoisi itselleen sopivaa kumppania, mutta jos ei löydy, on mieluummin ilman

Vierailija
834/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla kunnon kriteerit mutta sitten kun tulee se ehdonalaisvanki vastaan, niin johan kolahtaa + valtavalla melalla varustettu. Mäkin luin paljon kirjallisuutta vankilas.

Vierailija
835/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähes kuuskymppisenä lähde mahdollisesti ikäiseni miehen tai en missään tapauksessa itseäni vanhemman miehen omaishoitajaksi. Kasvatin itsenäisesti lapset aikuisuuteen ja ketään en ikimaailmassa enää lähtisi hoitamaan. Parisuhteen ainoa edellytys itselläni olisi miehen olisi oltava itseäni reilusti nuorempi. Sellaisen kultakimpaleen löytäminen on melko mahdoton tehtävä. Toki täytyy sanoa, että löysihän Katri Helenakin.

Mitä ihmettä kukaan nuori mies saisi siitä, että lähtisi kimppaan kuusikymppisen naisen kanssa :D ? Tuhlaisi nuoruutensa ja parhaat vuotensa jonkun vanhan naisen omaishoitajana. 

On teillä taas jutut..."

No sehän on ihan sen mahdollisen nuoremman oma päätös, lähteekö vanhemman mukaan vai ei.  Sama asia, vanhempi mies-nuorempi nainen. 

Vierailija
836/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieti nyt itse hetki mitä kirjoitat. Miksi Kokoomuksen tavoite olisi tehdä köyhistä köyhempiä?  Hyvätuloisethan maksavat suurimman osan kasvavista sosiaalikuluosta. Itsekin kokoomusta äänestän vaikka olen tuloiltani alempaa keskiluokkaa. Ymmärrän nimittäin kansantalouden perusteet. Suosittelen myös vasemmiston äänestäjille tutustumista. . "

Sitten olettais kokoomuksen nyt tekevän sellaista politiikkaa, että emme olisi näin lamassa. Jostain syystä itsepäisesti jatkavat linjalla, jossa ei nousua näy, pelkkää kurjistumista. Paitsi varakkailla menee aina vaan hyvin. Toisenlaiset ratkaisut olisi ollut mahdollisia. Näistä on paljon taloustieteilijät puhuneet julkisuudessa. 

Monen monet äänestävät kokoomusta, koska haluavat tuntea kuuluvansa menestyjien joukkoon. Äänestäminen on pitkälti mielikuviin perustuvaa. Hyvin harva perehtyy puolueiden puolueohjelmiin. 

Itsekin aikoinani olin kokoomuslainen. Kunnes alkoi tulla esille se kaksnaamaisuus. Perustelevat ratkaisuja ihan pokkana seikoilla, jotka on jo moneen kertaan todettu vääriksi.

Vierailija
837/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän he kannata tuloeroja. On itsestään selvää että ihmisille maksetaan erilaisia palkkoja osaamisen ja osaamisen kysynnän mukaan. Verotus tasoittaa täällä kyllä tuloeroja aika reippaasti. Ja jos mietit siellä vihaisena miksi rikkailta ei leikata enemmän niin vasemmistonhan pitäisi erityisesti rikkaita paapoa (joita ammattiliittojen ja vasemmiston poliittinen johto toki onkin) sillä rikkaat ovat niitä lypsylehmää joiden verorahoja valtio tarvitsee.  Mutta palataanpa ap:n tilanteeseen."

Heh, kun olet sanasi sanonut, niin asiaan...

Vienti on se, johon pitäisi panostaa. Tällä hetkellä hallituspuolue tekee kaikkensa viennin estämiseksi.

Vierailija
838/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Minä olen tavannut vastaavan, en tuntenut vetovoimaa, oli liian feminiininen tapaus, kavereita ollaan. En ole todellakaan tavannut ketään vastaavaa, eli harvinaisia ovat. Välillä sen jutut jopa ärsytti :|"

No jos sinä oot yhden tavannut, niin sehän sit todistaa, et muita ei ole...voi hyvänen aika näitä kommentteja.

Vierailija
839/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kunnon kriteerit mutta sitten kun tulee se ehdonalaisvanki vastaan, niin johan kolahtaa + valtavalla melalla varustettu. Mäkin luin paljon kirjallisuutta vankilas."

Liikuttavaa miesharhaisuutta. Miehet ovat kiinnostuneita toistensa meloista. Naisia ei niin kiinnostele koot. Miehessä aika moni muu asia on merkityksellisempää. 

Vierailija
840/1032 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut karhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän