Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerropa setäihminen

Vierailija
30.12.2025 |

mikä on pahin heikkoutesi?

Otin VPN:n pois ihan teitä varten. Nyt saa kertoa. 

Kiitos rehellisestä vastauksestasi. Muistathan, että pysyt anonyyminä, ja ystäväsi (jos niitä on) eivät tule näkemään vastauksiasi.

t. ap

Pahin heikkouteni on

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkouteni lukea tällaisia typeriä aloituksia. 

Hienoa. Mikä tässä oli se kaikkein suurin typeryys?

Turha kuvitella saavansa järkevää vastausta tältä setäihmiseltä. Sääli että monet heistä eivät pysty lainkaan keskustelemaan.

Vierailija
22/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten viipyy heikkoälyinen mies? Hän joka oppi juuri promptaamaan keinoälyn naisvastaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju poistoon.

N31

Vierailija
24/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju poistoon.

N31

Kukapa meistä ei haluaisi larpata nuorta naista. Tuntuuhan se kieltämättä hyvältä.

Vierailija
25/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo, paitsi ehkä lihaksen puute ja heikko asema urosten kesken - suurin osa saisi selkäänsä vieläkin vaikka olen jo ikämies. Myöskin rumia naisia saisi vaikka miten, mutta eipähän ottaisi eteen siinä kohtaa.

Ikääntyminen ei ole mukavaa.

Oletko miettinyt että tekisit jotain asialle?

Niin kuin mitä? Otan vastaan hyviä ehdotuksia.

Sivistystä ei ole koskaan liian myöhäistä hankkia.

Sivistys on yliarvostettua, olen kuitenkin sivistyneempi kuin mitä päälle päin uskoisi. Siitäkin vähästä on melkeinpä ollut aina enemmän haittaa kuin mitä hyötyä.

Vierailija
26/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 mitä haittaa sivistyksestä on ollut sinulle?

Vierailija
27/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 mitä haittaa sivistyksestä on ollut sinulle?

Ei ihmisiä keskimäärin kiinnosta sivistyneet asiat vaan banaalit ja keskiverrot. Sivistys menee sosiaalisen perusnarratiivin ulkopuolella ja se noin erityisesti vetoaa vain harvoihin yksilöihin.

Vierailija
28/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaan syönti. Aloitin noin 5-vuotiaana ja siitä lähtien olen syönyt suklaata lähes joka päivä. Loppuvuosi 2025 oli ennätys suklaansyönnin suhteen. 66 levyä Fazerin sinistä, 2 kiloa Pandan konvehteja ja lähes 2 kiloa sekalaisia suklaakarkkeja. M66

Tässä on kyllä heikkous pitää näin tarkkoja tilastoja asioista!

Vierailija
29/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26 mitä haittaa sivistyksestä on ollut sinulle

Ei ihmisiä keskimäärin kiinnosta sivistyneet asiat vaan banaalit ja keskiverrot. Sivistys menee sosiaalisen perusnarratiivin ulkopuolella ja se noin erityisesti vetoaa vain harvoihin yksilöihin.

Sivistyksesi on siis vain tarkoitus tehdä vaikutus muihin (naisiin) sen sijaan, että haluaisit itse oppia ja käsittää maailman menoa ja saada tyydytystä oppimisesta ja ymmärtämisestä. Sivisty on siis sinulle pelkkä väline, eikä pyrkimys itsessään.

Vierailija
30/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaan syönti. Aloitin noin 5-vuotiaana ja siitä lähtien olen syönyt suklaata lähes joka päivä. Loppuvuosi 2025 oli ennätys suklaansyönnin suhteen. 66 levyä Fazerin sinistä, 2 kiloa Pandan konvehteja ja lähes 2 kiloa sekalaisia suklaakarkkeja. M66

Tässä on kyllä heikkous pitää näin tarkkoja tilastoja asioista!

Menee kategoriaan "joku muu mikä"

Vierailija
31/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyksesi on siis vain tarkoitus tehdä vaikutus muihin (naisiin) sen sijaan, että haluaisit itse oppia ja käsittää maailman menoa ja saada tyydytystä oppimisesta ja ymmärtämisestä. Sivisty on siis sinulle pelkkä väline, eikä pyrkimys itsessään.

Heh, on jo kauan sitten tullut selväksi etteivät ne naiset mitään sivistystä metsästä, saatika besserwisserismiä. Jotta sikseen.

Vierailija
32/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, on jo kauan sitten tullut selväksi etteivät ne naiset mitään sivistystä metsäst

Mitä haittaa sivistyksestä on sinulle ollut?

Vierailija
33/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiinnostava väliraportti: lähes jokainen vastausvaihtoehto näyttää saavan yhtä monta ääntä.

Olen siis osunut monia setämiehiä puhutteleviin vaihtoehtoihin.

Onnittelen itseäni ja hyppelen tammiparketillani tyytyväisenä. 

Jatkakaa, kiitos.

ap

Vierailija
34/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkous rakkauden edessä on ainut todellinen heikkous.  Jos voin pojille yhden asian opettaa, se on se etteivät naiset pääsääntöisesti rakasta miehiä vaan sitä miten miehet voivat edistää heidän etenemistä sosioekonomisella asteikolla.

PS. Olen yli keskituloinen, keskivertoa paremmassa fyysisessä kunnossa, kohtuu hyvä kokki ja kodinhoitaja. Remontit onnistuu, kuten myös vaatteiden ompelu. 

En ole hyvä hyväksikäytettävä.

Vierailija
35/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkous rakkauden edessä on ainut todellinen heikkous.  Jos voin pojille yhden asian opettaa, se on se etteivät naiset pääsääntöisesti rakasta miehiä vaan sitä miten miehet voivat edistää heidän etenemistä sosioekonomisella asteikolla.

PS. Olen yli keskituloinen, keskivertoa paremmassa fyysisessä kunnossa, kohtuu hyvä kokki ja kodinhoitaja. Remontit onnistuu, kuten myös vaatteiden ompelu. 

En ole hyvä hyväksikäytettävä.

Miten rakkautesi ilmenee?

Ps. miten kuvailit itseäsi, olet siis kuin keskiverto nainen, et sen kummempaa. 

Vierailija
36/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasten puute vaikuttaa melko pitkälti kaikkeen toimintaan miehenä. Ne olisi vaan pakko olla, jos meinaisi elää täyttä elämää miehenä.

Stephen Hawking eli huikean elämän pyörätuolissa. 

Vierailija
37/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju poistoon.

N31

Nyt vasta? Sedät olette hitaita.

Huomaan että te yritätte poistattaa ketjua. Tsemppiä. Yrittäkää paremmin.

ap

Vierailija
38/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju. Jotkut jopa uskaltaa vastata.

Vierailija
39/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska ketju. Jotkut jopa uskaltaa vastata.

Kyllä minulla on nimettömänä munaa vastata ihan mitä tahansa

Vierailija
40/42 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta jos kysyy, mikä on pahin heikkoutesi, vastauksia tulee sadoittain. Ja suuri osa niistä on ihan turhia. Naiset on opetettu syyllistämään itseään ja moittimaan itseään ihan lapsesta saakka. Miehiltä jos kysyt, tulee harvoilta ja valituilta yhtään mitään vastausta.