Uudenvuoden pöytäämme mieheni kanssa tulee olemaan yltäkylläinen
Ei ole rahasta säästelty siinä. Graaven lohi, brii-juusto, Pariisin perunoita (Ranskan vieraamme tulevat tykkäämään), luxusviinejä viinikellaristamme ja jälkiruoaksi iso jukurt-plattet.
Ps. Anteeksi pardon, Suomen kielen taitoni on päässyt ruostumaan, kun asuin viisi vuotta Ranskassa huvilallamme. Hyvää uutta vuotta!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Hihihi muuten hyvä, mutta Pariisin perunoita en kyllä söisi:)
Minä taas pidän Pariisin perunoista. Tosin tykkään kyllä perunasta kaikissa sen muodoissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jukurt-plattet?
Jogurttia lautasella?
😂
Voi luoja mitkä herkut emäntä on taikonut!
Mä en pääse yli tästä. Huomenna kaadan jukurttia hiukan plattetille amuse bouchena!
Ehkä sun kannattaa Ap tuohon brie-juuston - pardon, prii-juuston kaveriksi laittaa myös suomalaista Auraa, niin pääsee ne Pariisin porukat makumatkalle sen tonkkaviinin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jukurt-plattet?
Jogurttia lautasella?
😂
Voi luoja mitkä herkut emäntä on taikonut!
Mä en pääse yli tästä. Huomenna kaadan jukurttia hiukan plattetille amuse bouchena!
🤣
Oi Margareth, kuinka hyvän miehen olet saanut 👵🏻🌹
Meillä huomenna tulossa pomms frittes ja leikkenlettä kauniisti yrttein kera tarjoke lautaiselle aseteltuna. Hunaja marinoitua juures vartaita myös ja hilloke ja hyyde lajitelma kuten musta herukka pihlaj- ja aronian marjasta muun muassa mainittakoon. Aterian päälle tira misu ja kahvit tai tee valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Meillä huomenna tulossa pomms frittes ja leikkenlettä kauniisti yrttein kera tarjoke lautaiselle aseteltuna. Hunaja marinoitua juures vartaita myös ja hilloke ja hyyde lajitelma kuten musta herukka pihlaj- ja aronian marjasta muun muassa mainittakoon. Aterian päälle tira misu ja kahvit tai tee valikoima.
Oh la laa! Fantastique!
Minullakin on kaikkea hyvää vaikka asun yksin.
Kun nyt uusi vuosi veisi tämän pöhkön Timbuktuun. Nämä ruoka tarinat niin tylsiä ja aina samanlaisia.
Totuus tämä AP valitettavasti istuu yksin lähiö yksiössä ja mustaa näitä tarinoita. Eväänä purkki kaljaa ja nakki paketti.