Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka yksin uutena vuotena?

Vierailija
30.12.2025 |

Itse olen ollut jo kymmenen vuotta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut uudet vuodet yksin ehkä 40+ ikäisestä, kun perhettä ei ole. Ihan mukava ilta, nakkia ja perunasalaattia ja jonkun elokuvan katon. Elikot kun ei tykkää raketeista, pidän ne sisällä, mutta itse voin käydä ihailemassa värikästä taivasta iltakävelyllä. Kaiken voi tehdä yksin  - juuri niinkuin tykkää :) Hyvää uutta vuotta kaikille :) 

Vierailija
2/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusi vuosi yksin ei tunnu missään kun ollut taas yhden vuoden enemmän ja vähemmän vastentahtoisesti sinkkuna aina saamatta mahdollisuutta parisuhteeseen.

Vierailija
4/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut uudet vuodet yksin ehkä 40+ ikäisestä, kun perhettä ei ole. Ihan mukava ilta, nakkia ja perunasalaattia ja jonkun elokuvan katon. Elikot kun ei tykkää raketeista, pidän ne sisällä, mutta itse voin käydä ihailemassa värikästä taivasta iltakävelyllä. Kaiken voi tehdä yksin  - juuri niinkuin tykkää :) Hyvää uutta vuotta kaikille :) 

Kuulostatpa kivalta tyypiltä :) Sain jotenkin hyvän mielen ja vertaistukea tästä. Olen ollut pitkään yksin ja nyt se on alkanut yhtäkkiä vaivaamaan. Kiitos viestistäsi ja hyvää uutta vuotta!

Vierailija
5/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Vuosikymmeniä juhlapäivinä itsekseen. Joillekin yksineläville tavanomaista.

Vierailija
6/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Aikuisiällä (olen yli 40) olen tainnut viettää uutta vuotta kerran kaveriporukassa, siitäkin aikaa 15 vuotta.

Useana uutena vuotena olen kyllä ollut töissä. Nyt työttömänä toista vuotta.

Katson telkkaria ja vähän raketteja ikkunasta. 

Vierailija
7/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihana viesti, kiitos! Ja hyvää uutta vuotta!

Vierailija
8/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uuden vuoden yksin. Olen niin väsynyt töistä, että en jaksa nähdä ketään ja taas uudenvuoden päivänä alkaa työt klo 7:00.

Vierailija
9/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 

Heart - Alone

Vierailija
10/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisilta kaveripalstoilta, kursseilta sun muilta löytää kyllä seuraa, jos haluaa. Jos on vuosikymmeniä yksin, niin syy löytyy kyllä peilistä sanoisin..

Vierailija
11/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millenium taisi olla viimeisin UV jota olen jotenkin virallisesti juhlinut

12/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ja koiran kanssa. En mä enää edes jaksaisi järjestää mitään juhlia. Aikansa kutakin. 

Vierailija
13/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisilta kaveripalstoilta, kursseilta sun muilta löytää kyllä seuraa, jos haluaa. Jos on vuosikymmeniä yksin, niin syy löytyy kyllä peilistä sanoisin..

Tai sitten syy löytyy siitä, että on niin vaikeaa löytää kivoja, empaattisia ja ystävällisiä tyyppejä ;)

Vierailija
14/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kuten aina. No joskus 90-luvulla tuli juhlittua viimeksi. Mulle ihan tavallinen päivä nykyään, ärsyttää vaan se meteli, mutta kestän sen kyllä.

Vierailija
15/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen uuden vuoden yksin. Olen niin väsynyt töistä, että en jaksa nähdä ketään ja taas uudenvuoden päivänä alkaa työt klo 7:00.

Eli olet keksinyt itsellesi tuollaisen tekosyyn, millä perustelet itsellesi luuseriutesi. 

Koittakaas nyt vähän skarpata, hankkikaa vaikka yksi ystävä tai kumppani, jonka kanssa edes vähän kilistätte. 

Vierailija
16/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet keksinyt itsellesi tuollaisen tekosyyn, millä perustelet itsellesi luuseriutesi. 

Koittakaas nyt vähän skarpata, hankkikaa vaikka yksi ystävä tai kumppani, jonka kanssa edes vähän kilistätte. 

:D

No nyt me reppanat saatiin tänne oikein kunnon tsemppari!

Vierailija
17/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuosi 2026 menee taas omassa seurassa. Ulosottohenkilöitä saattaa toki piipahtaa.

Vierailija
18/18 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kun huonon kanssa.  Olen aina tykännyt olla yksin, lapsesta asti, luen paljon, askartelen, katson elokuvia, kuljen metsissä ja mökkeilen, mökkikin on metsän keskellä, järven rannalla,.. Saa tehdä mitä haluaa eikä ole riippuvainen kenestäkään.   Vuoden vaihde on ihan normi päivä, niinkun vappu ja juhannuskin..  Joulua sitten noidenkin edestä, syksyllä mökillä askartelen kortit sun muut, marraskuussa alkaa mun joulu ja joulukuun alussa on kaikki valmista, lahjat ostettu ja pakattu ja kuusi& koristeet paikallaan..  Mulla on pitkä ihana joulutunnelma ja puran vasta helmikuussa..  Eikä kellään oo enää mitään sanomista siihen.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi