Voiko mies saada orgasmin pelkästään siitä että häntä pannaan perseesen pitkään ja hartaasti?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä voin.
-Jussi
Jumalauta sain jo kerran poistettua tämän hullun viestin ja nyt se on taas täällä eikö tälle voi mitään ollaan sentään hallituksessa nii. Tarviiko sitä vieläkin kuunnella vassareiden suun soittoa joka paikassa. Kysynpä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin.
-Jussi
Jumalauta sain jo kerran poistettua tämän hullun viestin ja nyt se on taas täällä eikö tälle voi mitään ollaan sentään hallituksessa nii. Tarviiko sitä vieläkin kuunnella vassareiden suun soittoa joka paikassa. Kysynpä vaan!
Aiheellisen huomautuksen teet. Maailmassahan ei olekaan kuin puolisen miljoonaa Jussia. Liian ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi, nainen ei.
Olen saanut 2 eri naista laukeamaan persettä sormettamalla kahdella sormella tietystä kulmasta. Toinen näistä laukesi myös naimalla sinne mutta toinen ei sitten millään kuin pelkästään sormetuksella. Ja täysin ilman ulkopuolista kontaktia pilluun siis
Itse olen saanut eturauhasorkun kun mua pantiin takaa. Teki todella hyvää ja orgasmi oli paljon normi orkkua voimakaampi.
Mies voi, nainen ei.