Jaksatko valvoa puoleenyöhön?
Minä en jaksa vaikka olisi kuinka uudenvuodenaatto.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran kuukaudessa menen nukkumaan ennen puoltayötä.
Et varmaan käy töissä?
Joo, en käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan käy töissä?
Joo, en käy
Se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, mutta pakko on valvoa aamuyöhön. Sääliöt ovat paukutelleet raketteja jo neljättä päivää ja tänään se vielä yltyy. Jatkuu vielä noin viikon. Toivottavasti rakenteista aiheutuu ampujalle mahdollisimman paljon henkilökohtaista terveys vahinkoa.
Missä junttilassa sä oikein asut?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, mutta pakko on valvoa aamuyöhön. Sääliöt ovat paukutelleet raketteja jo neljättä päivää ja tänään se vielä yltyy. Jatkuu vielä noin viikon. Toivottavasti rakenteista aiheutuu ampujalle mahdollisimman paljon henkilökohtaista terveys vahinkoa.
Terveysvahinko on yhdyssana
Saattaisin jaksaa mutten halua. En ole niinkään väsynyt kuin kyllästynyt olemaan valveilla. Sitä paitsi en osaa päättää, juhlisinko tämän vuoden päättymistä vai surisinko sitä, että seuraava alkaa. Parempi nukkua.
N33
Niin aamuvirkku olen, että taitaa jäädä väliin. Kivempi herätä huomenna.
Jaksan jaksan. Hyvät kuohuvat vaan lasiin niin sillä mennään iloisissa tunnelmissa uuteen vuoteen. Seuraavan kerran on töitäkin vasta maanantaina. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan käy töissä?
Miten liittyy asiaan?
Jokaisena minuuttina vuorokaudesta joku on töissä.
Menen aina 00.00 nukkumaan. Sitten heräilen ja valvonta 2-4am. Herään joskus klo 8.
Uutena vuotena valvon aina
Jaksaisin kyllä mutta miksi pitäisi? Meen nukkumaan yleensä n. 22 aikoihin ja tämä päivä ei siinä poikkeusta tee. Jaksaisin kyllä valvoa vaikka 3 asti, jos olisi tarve.
No jos jaksoin yli kymmenen vuoden ajan tehdä yötyötä, niin kai mä jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan käy töissä?
Kyllä käyn, ja herään kuuden aikaan. En tarvitse paljon unta, enkä nukahda ennen puoltayötä vaikka haluaisinkin.
En, mutta naapuri varmistaa ilotuliteräyskinnällään, että kaikki valvoo ja koira pelkää. Taajama-alueilla vielä pitäisi olla varoetäisyydet rakennuksiin, tämä tyyppi ampuu raketteja keskellä tietä.
En menen tänään nukkumaan siinä 21-22 aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole tehnyt rikosilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla töihin, joten aikaisin nukkumaan.
Mulla moneen vuoteen vapaa uusvuosi. Nyt taidan valvoa.
Otan osaa