Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja itkettää elämä

Vierailija
30.12.2025 |

Oon sotkenut elämääni, ihmissuhteitani, itseäni. Oon niin loppu kaikkeen. En vaan jaksa enää,oon sinnitellyt pitkään. Pitäisi jaksaa käydä töissä joka on melko toksinen paikka tällä hetkellä. Oon lähes aina yksin, ystäviä on muutama mutta en voi puhua heille kaikkea. Lisäksi näemme harvoin, he elävät lapsiperhearkea omine haasteineen. Mun elämältä puuttuu suunta. En näe tulevaisuudessa mitään odotettavaa. Nukun huonosti. Ajatukset on negatiivisia. Vertaan itseäni muihin ja tottakai muilla on paremmat elämät kuin mulla. Voisin vaan nukkua. Jos edes nukuttaisi. Oon tosi väsynyt. Tuntuu että musta ei oo enää mihinkään. Etäännytån itseni ihmisistä. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, punastelen paljon ja ahdistun. Mitä elämää tämä on enää. Tsempatkaa mua jooko. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Turha ulvoa, kun itse olet elämäsi sössinyt. 

Vierailija
22/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksin, koska on itsekäs, tyhmä ja rasittava. Mietitkö asioita koskaan muusta näkökulmasta kuin itsesi kautta. ? Taidat olla myös lihava...Just taakka muille sekä töissä että läheisillesi. On ymmärrettävää että ihmiset karttaa sinua. Kato itseäsi peilistä! Jaksaisitko itse itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Turha ulvoa, kun itse olet elämäsi sössinyt. 

Tämä. Katso peiliin. Syyllinen tilanteeseen näkyy siellä.

Vierailija
24/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas T:mi Kristina Niemelä kiusaajineen taas paikalla. Aika poistua palstalta, jos ei halua jäädä narsistin hampaisiin.

https://share.google/AYsajf9wyENXITzBm

Vierailija
25/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa ihan mun elämältä viimeisen 10 vuoden ajalta. Jumala tosin kutsua mua takaisin lähelle ja uudistuin uskossani viime vuonna. Suosittelen etsimään seurakunnan, jonne voi mennä kuuntelemaan saarnoja. Netistäkin löytyy rohkaisevia (mm. Pauli Rahkonen ja Raimo Rahnasto).

Sisäiseen tyhjyyteen auttaa Jeesus. Ja oma osa on itselläkin, että päättää nostaa sen hanurin siitä nojatuolista ja lähteä liikkeelle. Muuten erakoituu ja sammaloituu.

Vierailija
26/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsemppaan! Etsi vertaistukiryhmä! Löydät sellaisen joko seurakunnasta tai sitten mieli ry:n tai jonkun muun verkoston kautta. Ryhmässä voi kuunnella ja saa puhua ilman epäempaattisten kommentointia. Sä selviät kyllä ja huomenna paistaa aurinko,🌞 jos voit ota pitempi tauko päivällä että ehdit nähdä sen. 

Vierailija
27/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kuulostaa ihan mun elämältä viimeisen 10 vuoden ajalta. Jumala tosin kutsua mua takaisin lähelle ja uudistuin uskossani viime vuonna. Suosittelen etsimään seurakunnan, jonne voi mennä kuuntelemaan saarnoja. Netistäkin löytyy rohkaisevia (mm. Pauli Rahkonen ja Raimo Rahnasto).

Sisäiseen tyhjyyteen auttaa Jeesus. Ja oma osa on itselläkin, että päättää nostaa sen hanurin siitä nojatuolista ja lähteä liikkeelle. Muuten erakoituu ja sammaloituu.

Mitähän se Jeesus auttaa? Kerropa. 

Masennukseen auttaa lääkkeet! 

Vierailija
28/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjolla niin en nyt jaksa esittää mitään sosiaalista tanssia, mutta toivottavasti pystyt näkemään että tarkoitan hyvää ja oikeesti toivon että olosi paranee.

nostan pari juttua sun viestistä:

- Lähes aina yksin+etäännytät itsesi 

- Nukut huonosti

- Ajatukset negatiivisia

- Vertaat itseäsi muihin

Kuka tahansa sairastuu henkisesti jos elää näin. Olet huonossa kierteessä ja heität lisää bensaa liekkiin. Helpommin sanottu kuin tehty mutta perusasiat kuntoon eli uni+ruoka vaikka väkisin. Voimaa ystävistä ja puheapua joko terveydenhuollosta tai hätätapauksessa vaikka tekoälystä (varo itseään ruokkivaa kaikukaappia, suhtaudu varauksella)

Soita hätänumeroon jos on akuutti hätä

Toinen kirjolla oleva täällä.

Jos soitat hätänumeroon tai hakeudut päivystykseen, niin varmasti et saa apua. Et saa edes masennus

Ei saa mitään apua vaikka hakeutuu päivystykseen, eikä todellakaan mitään rauhoittavia saa. Ainoa mitä sieltä saa, on lyhyt luento vuorokausirytmin tärkeydestä, terveellisestä ruuasta ja liikunnasta. Vaikka sanot että tiedät ne kyllä jo, niin ei, hoitaja puhuu päälle että nyt alat noudattaa terveellisiä elämäntapoja. Ja osastohoitoon ei tosiaan pääse, ei sinne kaikki psykoosissa olevatkaan pääse. 

Vierailija
29/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaset lähde ulos lenkille, mene vertaistukiryhmään tms. on melko kummallisia ohjeita ihmiselle jolla on aloitekyvyttömyyttä ja sosiaalisten tilanteiden pelko. 

Vierailija
30/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rakas ihminen välitä noista ilkeistä viesteistä. Siis ap. Niitä kirjoittaa sellaiset joilla on itsellään niin paha olla, että eivät muuhun kykene kuin painamaan ahdistuneita ja masentuneita lattianrakoon, yrittävät saada sinut tuntemaan olosi vielä huonommaksi kuin he. 

Viestisi olisi voinut olla minun kirjoittamani, paitsi että olen eläkkeellä. Mitään apua en mistään saa, kaikkialla on nousuut tie pystyyn. Psykalta kirjattiin ulos jo yli 10 vuotta sitten, koska olen kuulemma toivoton tapaus. 

Vierailija
31/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama täällä ollut jo vuosia. Vielö työttömyys päälle. Tää elämä on loputon helvetti. Uupunut olemaan tehokas ja tekemään asioille jotain.

Töitä ei saa, mihinkään et saa jalkaa sisään, äly ei riitä mihinkään.

Sua ei ole kuitenkaan vielä romanssihuijattu..

Koeta ajatella positiivisen kautta.  Ihan uskomattomia juttuja ihmisille tapahtuu, luin just kirjaa nettihuijauksista ja kyllä tuli surku vedätettyjä. Koulutuskaan ei kuulemma tuolta yksin suojaa.

Vierailija
32/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjolla niin en nyt jaksa esittää mitään sosiaalista tanssia, mutta toivottavasti pystyt näkemään että tarkoitan hyvää ja oikeesti toivon että olosi paranee.

nostan pari juttua sun viestistä:

- Lähes aina yksin+etäännytät itsesi 

- Nukut huonosti

- Ajatukset negatiivisia

- Vertaat itseäsi muihin

Kuka tahansa sairastuu henkisesti jos elää näin. Olet huonossa kierteessä ja heität lisää bensaa liekkiin. Helpommin sanottu kuin tehty mutta perusasiat kuntoon eli uni+ruoka vaikka väkisin. Voimaa ystävistä ja puheapua joko terveydenhuollosta tai hätätapauksessa vaikka tekoälystä (varo itseään ruokkivaa kaikukaappia, suhtaudu varauksella)

Soita hätänumeroon jos on akuutti hätä

Miksi esiinnyt minuna? Vaikka olen kirjolla ei teillä siltikään ole oikeutta omia toisen persoonaa. Sille meksikaanille: losoperse.Nate tietää.

Vierailija
33/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaset lähde ulos lenkille, mene vertaistukiryhmään tms. on melko kummallisia ohjeita ihmiselle jolla on aloitekyvyttömyyttä ja sosiaalisten tilanteiden pelko. 

Mädäntykööt kämppäänsä sitten. Turha valittaa.

Vierailija
34/34 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vertaa elämääsi tai itseäsi muihin. Se pahentaa oloa ja vie pohjaa oman suunnan haulta. Joskus voi olla niinkin, että jollakin näyttää olevan asiat paremmin, mutta todellisuus on muuta.

Voimia aloittajalle, et ole yksin ahdistuksen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän