Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrskyluodon Maijan näyttelijöiksi olisi sopinut parhaiten Paula Vesala ja Mikko Leppilampi

Vierailija
30.12.2025 |

Se olisi vasta räjäyttänyt pankin ja saanut varmasti miljoonakin katsojaa. Nyt päätettiin toisin. Ensikerralla viisaammin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä 😄

Vierailija
2/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanhat😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva Paula Vesalasta ja Mikko Leppilammesta hyppimässä alasti kalliolta. 

Myrskyluodon Maija on kunnianhimoinen elokuva, joka valitettavasti jää tunnetasolla latteaksi eikä onnistu siksi liikuttamaan. 

Vierailija
4/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltanut/halunnut tuota elokuvaa katsoa, koska olen TV- sarjan fani (nähnyt sen useasti).

Vierailija
5/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! 

Vierailija
6/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitta Sorvali ja Vesa Vierikko, siinä olisi ollut jotain! 

Vierailija
7/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia vaihtoehtoja olisi löytynyt Salkkareista, esim "Ismo" makkaravoileipineen ja sitten vaikka joku niistä paksuista akoista siihen makkaravoileipien rinnalle mussuttamaan

Vierailija
8/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin Aku Hirviniemi Janneksi  

Vierailija
9/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesala olisi vaatinut vastanäyttelijäksi kaukaa tulleen.

Vierailija
10/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltanut/halunnut tuota elokuvaa katsoa, koska olen TV- sarjan fani (nähnyt sen useasti).

Tää varmaan on syy miksi en pidä näistä uusimmista muumeista. Vanhat muumit äänineen on pop.

Vierailija
11/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan on syy miksi en pidä näistä uusimmista muumeista. Vanhat muumit äänineen on pop.

Kyllä, se mihin on tottunut tulee omaksi.

Yleensä multa muutkin re-makeat jää katsomatta.

Vierailija
12/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesalan saavutukset näyttelijänä: kohtaus saunassa tissit paljaana. Ne (tissit) sopisivat paremmin johonkin Kata Kärkkäisen käsikirjoittamaan TV-elokuvaan tai Ponterosa 2:een.

Vierailija
13/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuntematon sotilas on areenassa ja saunakohtauksessa voi painaa pausea. Eero Aho on taatusti Suomen onnellisin miesnäyttelijä

Vierailija
14/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Knihtilä olisi pitänyt saada Maijan rooliin!    Arvon professori änkeää jokaiseen elokuvaan joka Suomessa valmistetaan.  Eikö kukaan uskalla pistää kampoihin?   Sama pieni sisäpiiri  pyörii noissa porukoissa ja jakelee toisilleen elokuvaroolit.  

Vierailija
15/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä saarella missä kuvasivat ei ollut hierontapaikkaa, niin Mikko ei suostunut kuvauksiin?

Vierailija
16/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Knihtilä olisi pitänyt saada Maijan rooliin!    Arvon professori änkeää jokaiseen elokuvaan joka Suomessa valmistetaan.  Eikö kukaan uskalla pistää kampoihin?   Sama pieni sisäpiiri  pyörii noissa porukoissa ja jakelee toisilleen elokuvaroolit.  

Mä tykkään Knihtilästä. En muista, onko vielä esittänyt mitään 1800-luvun hamerouvaa. Olisi kiva nähdä sellaisessa roolissa joskus.

Vierailija
17/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTA!

Vierailija
18/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva oli minulle pettymys. Aivan liian pitkä aika keskityttiin sotilaiden saaressa oloon. Kuitenkin kyseessä elokuva, jonka pitäisi kertoa kymmenistä vuosista. 

Vierailija
19/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytyyliin Haisuli ja Yoko Ono.

Vierailija
20/21 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ruotsalisen naisnäyttelijän ansiosta elokuva pysyy pinnalla. Naisohjaaja on umpisurkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä