Myrskyluodon Maijan näyttelijöiksi olisi sopinut parhaiten Paula Vesala ja Mikko Leppilampi
Se olisi vasta räjäyttänyt pankin ja saanut varmasti miljoonakin katsojaa. Nyt päätettiin toisin. Ensikerralla viisaammin
Kommentit (21)
Mielikuva Paula Vesalasta ja Mikko Leppilammesta hyppimässä alasti kalliolta.
Myrskyluodon Maija on kunnianhimoinen elokuva, joka valitettavasti jää tunnetasolla latteaksi eikä onnistu siksi liikuttamaan.
Minä en uskaltanut/halunnut tuota elokuvaa katsoa, koska olen TV- sarjan fani (nähnyt sen useasti).
Miitta Sorvali ja Vesa Vierikko, siinä olisi ollut jotain!
Parempia vaihtoehtoja olisi löytynyt Salkkareista, esim "Ismo" makkaravoileipineen ja sitten vaikka joku niistä paksuista akoista siihen makkaravoileipien rinnalle mussuttamaan
Paula Vesala olisi vaatinut vastanäyttelijäksi kaukaa tulleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltanut/halunnut tuota elokuvaa katsoa, koska olen TV- sarjan fani (nähnyt sen useasti).
Tää varmaan on syy miksi en pidä näistä uusimmista muumeista. Vanhat muumit äänineen on pop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää varmaan on syy miksi en pidä näistä uusimmista muumeista. Vanhat muumit äänineen on pop.
Kyllä, se mihin on tottunut tulee omaksi.
Yleensä multa muutkin re-makeat jää katsomatta.
Paula Vesalan saavutukset näyttelijänä: kohtaus saunassa tissit paljaana. Ne (tissit) sopisivat paremmin johonkin Kata Kärkkäisen käsikirjoittamaan TV-elokuvaan tai Ponterosa 2:een.
Onneksi tuntematon sotilas on areenassa ja saunakohtauksessa voi painaa pausea. Eero Aho on taatusti Suomen onnellisin miesnäyttelijä
Elina Knihtilä olisi pitänyt saada Maijan rooliin! Arvon professori änkeää jokaiseen elokuvaan joka Suomessa valmistetaan. Eikö kukaan uskalla pistää kampoihin? Sama pieni sisäpiiri pyörii noissa porukoissa ja jakelee toisilleen elokuvaroolit.
Ehkä siellä saarella missä kuvasivat ei ollut hierontapaikkaa, niin Mikko ei suostunut kuvauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Elina Knihtilä olisi pitänyt saada Maijan rooliin! Arvon professori änkeää jokaiseen elokuvaan joka Suomessa valmistetaan. Eikö kukaan uskalla pistää kampoihin? Sama pieni sisäpiiri pyörii noissa porukoissa ja jakelee toisilleen elokuvaroolit.
Mä tykkään Knihtilästä. En muista, onko vielä esittänyt mitään 1800-luvun hamerouvaa. Olisi kiva nähdä sellaisessa roolissa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva oli minulle pettymys. Aivan liian pitkä aika keskityttiin sotilaiden saaressa oloon. Kuitenkin kyseessä elokuva, jonka pitäisi kertoa kymmenistä vuosista.
Vain ruotsalisen naisnäyttelijän ansiosta elokuva pysyy pinnalla. Naisohjaaja on umpisurkea.
Mitä ihmettä 😄