Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapailla painoilla treenaajat!! Osaatteko arvioida tämän tangon painon?

Vierailija
30.12.2025 |

Olen hankkimassa kotiin omia painoja. Tässä on unohdettu mainita tangon paino... Osaako joku arvioida sen annetuista tiedoista ja kuvista?

https://www.prisma.fi/tuotteet/100104650/levytankosarja-50-kg-100104650…

Kiitoksia jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kg. Levyt 42,5kg ja lukot 0,5kg (arvio).

Vierailija
2/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kantavuudeksi mainittu 150kg, voiko tuo pitää paikkaansa noin kevyelle tangolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pystyy laskemaan, kun vähentää kokonaispainosta 50 kg luetellut levyjen painot (yht. 42,5 kg). Sitten pitää vielä vähentää lukkojen painot, mitä ei ole kerrottu, mutta ne painavat yhteensä korkeintaan 0,5 kg. Näin ollen itse tangon paino on välillä 7 - 7,5 kg.

Vierailija
4/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se sen kestää, mutta läpimitta sellainen, että normi levypainot ei käy. Lyhyt myös tuo tanko, että ei taida mahtua leveyssuunnassakaan.

Vierailija
5/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pystyy laskemaan, kun vähentää kokonaispainosta 50 kg luetellut levyjen painot (yht. 42,5 kg). Sitten pitää vielä vähentää lukkojen painot, mitä ei ole kerrottu, mutta ne painavat yhteensä korkeintaan 0,5 kg. Näin ollen itse tangon paino on välillä 7 - 7,5 kg.

Kiitos, näinhän sen olisi loogisesti voinut laskea.

Osaatko sanoa tuosta kantavuudesta? Kuulostaako 150kg kantavuus realistiselta?

Vierailija
6/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, näinhän sen olisi loogisesti voinut laskea.

Osaatko sanoa tuosta kantavuudesta? Kuulostaako 150kg kantavuus realistiselta?

En ole tässä asiantuntija, mutta minun on vaikea uskoa, että valmistaja ja suomalainen kauppa ilmoittaisivat sellaisen kantavuuden, joka ei pitäisi paikkaansa. Mutta kuten toinen vastaaja sanoi, ongelmaksi voi tulla löytää tankoon sopivia painavampia levyjä, koska tangon läpimitta ilmeisesti poikkeaa yleisestä.

Vierailija
7/7 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kantavuudeksi mainittu 150kg, voiko tuo pitää paikkaansa noin kevyelle tangolle?

Kyllä voi ja kun myyjä näin ilmoittaa, niin se on myös vastuussa siitä, että tieto on oikein. Tekoäly laski saman tuloksen, edellytti, että 30mm 165 cm tanko on laadukasta terästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän