Onko se rakkautta jos välittää kaikkien ,tuntemattomienkin ihmisten taivaaseen pääsystä?
Minusta on. Jos en välittäisi pätkääkään mihin joudut ,kun elämäsi päättyy täällä maanpäällä,en näkisi sitä vaivaa ja herjaa jonka saan siitä hyvästä ,että julistan totuutta.Siinä toivossa,että joku teistä,se yksi eksynyt ja väsynyt sielu tarttuisi pelastuksen oljenkorteen ja löytäisi Jeesuksen.Ihmisen Pelastajan ja Vapahtajan.
Juuri sinua varten olen täällä kirjoitellut.Jeesus kutsuu sinua,koska olet hänelle rakas lapsi.
Ylpeät ,jotka kuvittelevat olevansa viisaita,eivät totuutta kuule.Nöyrät kuulevat ja ymmärtävät,kun heitä kutsutaan.Jumala kutsuu Sanansa ,Totuuden julistajien kautta.
Kommentit (3)
Ei. Tuo on tunkeilevaa tuputtamista, sairasta itsekkyyttä. Anna ihmisten uskoa mihin uskovat, tai olla uskomatta mihinkään.
Sen kus välität asiasta, kunhan välität hiljaa oman pään sisällä. Uskonnollinen häirintä ja ahdistelu saa luvan loppua.
Olen kristitty, mutta täytyy sanoa, että välillä niin elämään väsynyt, että jaksan huolehtia vaan omista ja perheeni asioista. Kyllä, mielestäni on suurta rakkautta huolehtia muista ihmisistä. Minun täytyy tehdä parannus.