Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko astrologia tai tarot-tulkinnat osuneet kohdallasi paikkaansa pitäviksi?

Vierailija
29.12.2025 |

Aihe joka jakaa mielipiteitä ymmärrettävästi. Minusta ovat kiinnostavia asioita ja pitävät hereillä kun tahtoo tutkia itseään ja elämäänsä. Lisäävät itsetuntemusta ja saavat pohtimaan mitä elämässä kaipaa tai millaista suuntaa toivoisi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut koko aikuiselämäni skeptikko. Silti olen aina innoissani tutustunut tuttujeni uskomuksiin. Niinpä aikoinaan menin kaverini suosittelemalle ennustajallekin. Hän kertoi korteistaan, että teen pitkän matkan meren taakse ja tapaan tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi.

Ei mennyt vuottakaan, kun olin lähtenyt Lontooseen opiskelemaan ja tavannut japanilaisen vaimoni. En tosin edelleenkään usko, että ennustaja olisi tuota nähnyt vaan kyseessä on harvinainen sattuma.

Vierailija
2/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut koko aikuiselämäni skeptikko. Silti olen aina innoissani tutustunut tuttujeni uskomuksiin. Niinpä aikoinaan menin kaverini suosittelemalle ennustajallekin. Hän kertoi korteistaan, että teen pitkän matkan meren taakse ja tapaan tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi.

Ei mennyt vuottakaan, kun olin lähtenyt Lontooseen opiskelemaan ja tavannut japanilaisen vaimoni. En tosin edelleenkään usko, että ennustaja olisi tuota nähnyt vaan kyseessä on harvinainen sattuma.

Mielenkiintoinen sattumus, mikäli sattumaa maailmassamme on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
5/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina osuu, kun tulkitsen Tarotia itselleni. Omaa alitajuntaani ja ajatuksianihan siinä tulkitsen. Muiden tulkintoja en tarvitse.

Vierailija
6/6 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu sporologiaan, se on osoittautunut tarkimmaksi tulevaisuuden ennustajaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän