Onko astrologia tai tarot-tulkinnat osuneet kohdallasi paikkaansa pitäviksi?
Aihe joka jakaa mielipiteitä ymmärrettävästi. Minusta ovat kiinnostavia asioita ja pitävät hereillä kun tahtoo tutkia itseään ja elämäänsä. Lisäävät itsetuntemusta ja saavat pohtimaan mitä elämässä kaipaa tai millaista suuntaa toivoisi.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut koko aikuiselämäni skeptikko. Silti olen aina innoissani tutustunut tuttujeni uskomuksiin. Niinpä aikoinaan menin kaverini suosittelemalle ennustajallekin. Hän kertoi korteistaan, että teen pitkän matkan meren taakse ja tapaan tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi.
Ei mennyt vuottakaan, kun olin lähtenyt Lontooseen opiskelemaan ja tavannut japanilaisen vaimoni. En tosin edelleenkään usko, että ennustaja olisi tuota nähnyt vaan kyseessä on harvinainen sattuma.
Mielenkiintoinen sattumus, mikäli sattumaa maailmassamme on.
Aina osuu, kun tulkitsen Tarotia itselleni. Omaa alitajuntaani ja ajatuksianihan siinä tulkitsen. Muiden tulkintoja en tarvitse.
Tutustu sporologiaan, se on osoittautunut tarkimmaksi tulevaisuuden ennustajaksi
Minä olen ollut koko aikuiselämäni skeptikko. Silti olen aina innoissani tutustunut tuttujeni uskomuksiin. Niinpä aikoinaan menin kaverini suosittelemalle ennustajallekin. Hän kertoi korteistaan, että teen pitkän matkan meren taakse ja tapaan tumman naisen, jonka kanssa tulen onnelliseksi.
Ei mennyt vuottakaan, kun olin lähtenyt Lontooseen opiskelemaan ja tavannut japanilaisen vaimoni. En tosin edelleenkään usko, että ennustaja olisi tuota nähnyt vaan kyseessä on harvinainen sattuma.