Nakkejen keittoaika hakusessa
Vai riittääkö haudutus? Veteen tulee mausteeksi maustepippuria ja lakerin lehti.
Kommentit (40)
Nakuttaja vaatii kolmen tunnin hauduttamisen uunipotissa eikä kunnolla mureaa ole sittenkään. Maustepippuri ja sipuli sopii liemeen kyllä.
Säästä nakit VAPPUUN. NYT ON UUDEN VUODEN JUHLAT .
Hienoa että opettelet laittamaan ruokaa itse. Nakkeja voi syödä kylmänäkin, mutta voit myös kuumentaa paistinpannulla tai kiehauttaa vedessä.
Voit myös opetella tekemään keittoa. Kaupan pakastealtaasta keittojuureksia kattilaan, vettä ja kiehumaan. Sinne lisäät nakin palat ja keitto on valmis. Maun takia voit lisätä liemikuution. Ruoanlaitto on mukavaa ja opit joka kerta enemmän.
NAKKIA VAPPUNA . KUOHUVIINIÄ JA juustoja uuden vuoden juhlissa .
Vierailija kirjoitti:
Nakkejen keittämisessä kannattaa kokeilla mausteeksi myös mustapipuraa, kardemumaa tai kanelia.
Naket ja kardemummot yhdessä kiehumaan.
Ei niitä kannata keittää, vaan laittaa mikroon pienellä teholla noin minuutiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes vaivautuu vastaamaan tällaisiin??
Äläpäs, täällä on lapsiakin ja vajaita jotka vasta opettelee elämää. Ei moitita vaan kannustetaan omatoimisuuteen.
Vappuna sitten perunasalaattia ja omenaa . Keitetyt prinssinakit ja ketsuppia .
Nakkeja ei keitetä sekuntiakaan. Muuten ne halkeaa. Pois levyltä kun poreilee.
Itse kaadan vaan nakkien päälle kuumaa vettä vedenkeittimestä ja annan niiden lillua siinä syömiseen asti. En ole pahemmin aikaa katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kannata keittää, vaan laittaa mikroon pienellä teholla noin minuutiksi.
Ei kenelläkään enää ole mikroa. On vaan airfyerit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes vaivautuu vastaamaan tällaisiin??
Kyllä se vielä kuule sinunkin elämässäsi tulee päivä, että joku kypsennysaika on hukassa ja tulet sitä täältä kyselemään. Vartoohan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja ei keitetä sekuntiakaan. Muuten ne halkeaa. Pois levyltä kun poreilee.
Mitä siitä sitten? Joko joku uusi direktiivi kieltää sakon uhalla syömästä haljennutta nakkia. Vai onko se rassistista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään enää ole mikroa. On vaan airfyerit.
Minulla on. Airfyeria en ole koskaan edes nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että opettelet laittamaan ruokaa itse. Nakkeja voi syödä kylmänäkin, mutta voit myös kuumentaa paistinpannulla tai kiehauttaa vedessä.
Voit myös opetella tekemään keittoa. Kaupan pakastealtaasta keittojuureksia kattilaan, vettä ja kiehumaan. Sinne lisäät nakin palat ja keitto on valmis. Maun takia voit lisätä liemikuution. Ruoanlaitto on mukavaa ja opit joka kerta enemmän.
Mitä ruoanlaittoa se on, jos keittää nakkeja? Pelkkää nakkien lämmittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitto mukavaa? Minä lopetin kyseisen homman 1995 ja siirryin valmiseineksiin!
Kansa odottaa jo into piukassa, että tulee uuden vuoden aatto ja saa nakkeja. Wow. Muina aikoinahan niitä ei ässämarketissa löydykään. Joko on lidlin supertarjoukset käynnissä.
Mitä pidempään, sen parempi. Lyö jo nyt tulille että aatoksi kypsyy. Muista lisäillä vettä kattilaan, jos alkaa vaikuttaa siltä että loppuu.
Voiko kylpylän höyrysaunassa? En ole ainakaan kieltoa huomannut.