Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa naimisiin kesällä DI-miehen kanssa. Muutamme isoon omakotitaloon

Vierailija
29.12.2025 |

Häämatka Viron rannikolle 💕

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko täällä muita, jotka elää vähän perinteisempään malliin, mutta pakko sanoa että mä viihdyn siinä ihan älyttömän hyvin. Oon kotona, hoidan perhettä ja kodin asioita, ja musta se tuntuu oikeasti merkitykselliseltä. DI-mies hoitaa laskut. Monet ihmettelee, miksen halua "tehdä uraa", mut en mä kaipaa sitä. Mulle tää on vapautta, saan elää omien arvojen mukaan, ilman jatkuvaa kiirettä ja stressiä. Koti on rauhallinen, perhe onnellinen ja mä itse tasapainossa. Onko muilla samoja kokemuksia? Musta tuntuu, että tästä puhutaan liian usein negatiiviseen sävyyn, vaikka monelle tää voi olla ihan paras tapa elää.

Vierailija
42/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sitä riittää puuhaa. Isossa omakotitalossa. On lumityöt, räystäiden putsaus, nurmikon leikkaus yms yms. Ei paljoa ukko kerkeä vieressä hipsuttelemaan. Onnea!

Asun mieheni ( insinööri, ei DI) kanssa isossa omakotitalossa. Ei noita edellämainittuja hommia tarvitse joka päivä tehdä, paitsi lumitöitä jos joka päivä sataa lunta. Hyvin kerkiää pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa, ihan niinkuin kerrostalossakin.

No mulla on mies, joka koko-ajan puuhastelee jotain.

Jos sun mies ei ole DI osaakin puuhastella, asentaa itse jopa astianpesukoneen, johon DI ei kykene. Ja aloittaja ei kuule DI:n palkalla edes joka viikkoista siivoojaa palkata. Palkka haitari aloittelevan 3900- pitkään töissä olleen vähän päälle kuuden tonnin. Olisit miettinyt lääkäriä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh

Vierailija
44/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
45/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se DI-tutkinto miehellä sellainen "tehtaan takuu"

Vierailija
46/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sitä riittää puuhaa. Isossa omakotitalossa. On lumityöt, räystäiden putsaus, nurmikon leikkaus yms yms. Ei paljoa ukko kerkeä vieressä hipsuttelemaan. Onnea!

Kaikki nuo palvelut voi ostaa.

Vierailija
47/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana DI Onnea sinulle. Olet löytänyt aarteen.

Vierailija
48/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun olisi pitänyt ottaa lääkäri?

Vierailija
49/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo palvelut voi ostaa.

Ei kyllä riitä palkka.

Vierailija
50/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota teidän onnea !

Yksi miljoonasta voisi todeta.

Vierailija
51/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotirouva, ja mieheni on diplomi-insinööri. Söpö, tarkka, järjestelmällinen ja sellainen, että kaikki pitää olla just eikä melkein. Minä taas pidän huolen, että kotona on lämpöä, pehmeyttä ja pieniä yllätyksiä, joilla arki pysyy mielenkiintoisena. Päivät kuluvat omakotitaloa siivotessa, kokkaillessa ja välillä vähän testaillessa, miten arki oikein taipuu pienillä tempuilla. Onhan se hauskaa huomata, että kaikki ei aina mene ohjeiden mukaan. Aamulla sängyssä DI-mieheni vieressä maailma pysähtyy hetkeksi. Vielä unisina muistellaan viimeisiä matkoja. Pieni kosketus, hiljainen nauru ja tunne, että maailma on meidän, tekevät olon vahvan eroottikseksi. Meillä on kolme lasta ja neljäs hankinnassa. Ja voi kuule, sinkuille pieni vinkki: joskus kannattaa flirtata, leikkiä töissä pikkutuhmasti hieman, huomata pienet yksityiskohdat ja antaa tunnelman kasvaa. Silloin arki voi yllättää ja johdattaa juuri rikkaan DI:n luokse.

Niinhän sä kuvittelet! Et ole ainoa muija miehellesi.

Vierailija
52/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varaa vielä useampaan leikkeleeseen. :D (eri)

Vierailija
53/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme menossa kesällä naimisiin.

Mieheni on Cernissä hiukkasfyysikkona ja toimii LHC:n johtajana hänellä on alaisina useampi DI.

Asumme tällä hetkellä Genevessä. Mutta muutamme pian Yhdysvaltoihin.

Vierailija
54/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on varaa vielä useampaan leikkeleeseen. :D (eri)

Roskakuskitkin saa 3000 kk

Vierailija
55/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kunpa ei tarttisi kytätä vanhenemistaan, kun nuorempia on jonossa asti. Toivon ettei sulle.

Vierailija
56/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häämatka Viron rannikolle 💕" paljasti vitsiksi. 😄😄

Vierailija
57/57 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotirouva, ja mieheni on diplomi-insinööri. Söpö, tarkka, järjestelmällinen ja sellainen, että kaikki pitää olla just eikä melkein. Minä taas pidän huolen, että kotona on lämpöä, pehmeyttä ja pieniä yllätyksiä, joilla arki pysyy mielenkiintoisena. Päivät kuluvat omakotitaloa siivotessa, kokkaillessa ja välillä vähän testaillessa, miten arki oikein taipuu pienillä tempuilla. Onhan se hauskaa huomata, että kaikki ei aina mene ohjeiden mukaan. Aamulla sängyssä DI-mieheni vieressä maailma pysähtyy hetkeksi. Vielä unisina muistellaan viimeisiä matkoja. Pieni kosketus, hiljainen nauru ja tunne, että maailma on meidän, tekevät olon vahvan eroottikseksi. Meillä on kolme lasta ja neljäs hankinnassa. Ja voi kuule, sinkuille pieni vinkki: joskus kannattaa flirtata, leikkiä töissä pikkutuhmasti hieman, huomata pienet yksityiskohdat ja antaa tunnelman kasvaa. Silloin arki voi yllättää ja johdattaa juuri rikkaan DI:n luokse.

Hehe... No, ei arki valitettavasti tuollaista ole, nimimerkillä kokemusta on. Itsekin tienaan 7.3k€/kk, joten olemme sopineet, että vaimo saa olla kotona, mutta pienet lapset työllistävät molempia niin paljon, että tuollainen utopia on kaukana kaikilta, myös niiltä joilla on varallisuutta. Aina ollaan väsyneitä ja jatkuvasti riittää kotona töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä