Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apteekin raskaustesti & viivan väri

24.04.2007 |

Hejssan!

Laitetaanpa kyssäri tännekin kun paremmin tälle palstalle taidan kuulua:

Testasin suureksi yllätykseksi (eka lapsi saatiin hoidolla ja pisimmän kaavan kautta) viime perjantaina kp 27/27 plussan, testinä sellainen Yliopiston apteekin raskaustesti, sinisessä laatikossa. Viiva ei ollut haamu eikä kunnon viiva mutta jotain siltä väliltä. Tänä aamuna sitten uusin testin ja tuloksena edelleen kontrolliviivaa haaleampi testiviiva. Kyllä se siitä perjantaista on voimistunut mutta ei ihan hirveästi.

Onko kokemuksia tästä testistä? Oletteko saaneet sillä jo tässä vaiheessa (rv4+3 jeeee!) kovin tummia viivoja? Mietityttää, jos hcg ei nousekaan tarpeeksi nopeasti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisen testin...tosin, mä olen tehnyt jo perjantaina plussatestin jollain kaupan testillä, ja tein jopa lauantai aamulla uuden....en uskonut..

Olin verikokeella eilen ja tänään ei ollut tullu vielä tulosta(siis sitä, paljonko sitä hormonia on) ja pakko oli hakea apteekista testi ja testata..

No siis ostin tuon apteekin testin ja ten..

Mulla tuo testiviiva on kontrolliviivaa reilusti tummempi ja jonkinverran paksumpikin, tosin en vatsaa kysymykseesi suoraan koska nyt mennään jo rv 6+1.....mutta ku ei usko=)

Tosin väsy on ja tänään jopa ollut tuntevinaan jotain etovaa oloa, nytkö se on alkamassa, hahah=)

Toivottavasti saat vastauksen itse kysymykseesikin mutta eikös testissä ole viiva aina viiva...tee testi uusiksi parin pävän päästä vaikka aamupissasta ni eiköhän tuo tummene=)

Onnea!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla