Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ja ruoka: onko näin jälkeenpäin hyvä olo?

Vierailija
29.12.2025 |

Itse söin hyvin maltillisesti jouluruokia, mutta suklaata meni yksi pieni paketti joulupäivänä. Lisäksi stollenia. Olivathan ne hyviä ja muuten syön terveellisesti, mutta silti kaduttaa. Otan kevyemmin nyt lähiajat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ylensyöntiä, nyt on melkein toivuttu.

Vierailija
22/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla . Roskikset täyttyvät rikkaiden ruuanjämistä. On avaamattomia konvehtirasioita puoliksi juotuja shampanjapulloja sekä viinilaatikoita eli tonkkia. Löydettiin kokonainen kinkkukin. Anteliata nuo ökyt :) Naapuritalon lääkärit erityisesti. Siunausta heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli jouluaattona. Ruokahalua ei ole ollut. Olen syönyt kerran päivässä ja silloinkin pakottanut itseni syömään edes vähän. Suklaata pystyn syömään ehkä 2-3 palaa, jos syön enemmän tulee huono olo. 

Olen muutoinkin pieni ruokainen. Luultavasti olen tänä jouluna laihtunut. Sen huomaan, että vaikka ruoka ei maistu, kun olen syönyt olo kohenee. Eli kehoni tarvitsee sitä ruokaa vaikka sitä ei tee mieli

Vierailija
24/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla . Roskikset täyttyvät rikkaiden ruuanjämistä. On avaamattomia konvehtirasioita puoliksi juotuja shampanjapulloja sekä viinilaatikoita eli tonkkia. Löydettiin kokonainen kinkkukin. Anteliata nuo ökyt :) Naapuritalon lääkärit erityisesti. Siunausta heille.

Vähän överiksi vedit, vähemmän räikeä trollaus olisi voinut ollakin uskottava.

Vierailija
25/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan kun roskiskatokset ovat nykyään monessa paikassa lukossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi