Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää sanoja "miesoletettu" ja "naisoletettu"?

Vierailija
29.12.2025 |

Ja ennenkaikkea miksi käyttää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös olettaminen ole varma tapa loukata?

Miksi näin oletat?

Vierailija
22/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä itsensä kanssa sinut olevan ei tarvitse rummuttaa omaa sukupuoli-identtiään millään tavoin. Rummuttaminen luo sopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä itsensä kanssa sinut olevan ei tarvitse rummuttaa omaa sukupuoli-identtiään millään tavoin. Rummuttaminen luo sopua.

Ihanan wokea!

Vierailija
24/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti vihervasemmistolaiset, joiden elämän oletan olevan keskimäärin normaalia vaikeampaa, kun ei voi käyttää normaaleita sanoja normaaleista asioista. Oletettavasti siis näin, koska enhän minä tiedä onko olettaja vihervasemmistolainen vai ei, mutta pidän oletukseni kunnes toisin todistetaan. Oletan, että ylenmääräinen soijan syönti saattaa aiheuttaa oletustaipumusta.

Vierailija
25/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti vihervasemmistolaiset, joiden elämän oletan olevan keskimäärin normaalia vaikeampaa, kun ei voi käyttää normaaleita sanoja normaaleista asioista. Oletettavasti siis näin, koska enhän minä tiedä onko olettaja vihervasemmistolainen vai ei, mutta pidän oletukseni kunnes toisin todistetaan. Oletan, että ylenmääräinen soijan syönti saattaa aiheuttaa oletustaipumusta.

Olen vasemmistolainen ja nuo sanat ovat aivan typeriä. 

Vierailija
26/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa voimaantumista!

Vierailija
27/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet, niin oletuksesi sanojen typeryydestä on pelkkää oletusta.

Vierailija
28/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se olettaa?

Vierailija
29/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkioletettu. 

Joka olettaa että muut olettavat kaikkien olevan oletettuja. 

Vierailija
30/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina olettaa olevan olemassa oleva oletettu?

Vierailija
31/31 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisestä ei näe onko tämän mies taikka nainen, niin kyseessä voi olla transolio, jolloin tämä on -oletettu.

Myös, kun nainen allekirjoittaa viestinsä valheellisesti miehenä, on hän joko miesoletettu ja tai naisoletettu, riippuen katsantokannasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi