Kuka käyttää sanoja "miesoletettu" ja "naisoletettu"?
Kommentit (31)
Minun mielestä itsensä kanssa sinut olevan ei tarvitse rummuttaa omaa sukupuoli-identtiään millään tavoin. Rummuttaminen luo sopua.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä itsensä kanssa sinut olevan ei tarvitse rummuttaa omaa sukupuoli-identtiään millään tavoin. Rummuttaminen luo sopua.
Ihanan wokea!
Oletettavasti vihervasemmistolaiset, joiden elämän oletan olevan keskimäärin normaalia vaikeampaa, kun ei voi käyttää normaaleita sanoja normaaleista asioista. Oletettavasti siis näin, koska enhän minä tiedä onko olettaja vihervasemmistolainen vai ei, mutta pidän oletukseni kunnes toisin todistetaan. Oletan, että ylenmääräinen soijan syönti saattaa aiheuttaa oletustaipumusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti vihervasemmistolaiset, joiden elämän oletan olevan keskimäärin normaalia vaikeampaa, kun ei voi käyttää normaaleita sanoja normaaleista asioista. Oletettavasti siis näin, koska enhän minä tiedä onko olettaja vihervasemmistolainen vai ei, mutta pidän oletukseni kunnes toisin todistetaan. Oletan, että ylenmääräinen soijan syönti saattaa aiheuttaa oletustaipumusta.
Olen vasemmistolainen ja nuo sanat ovat aivan typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja nuo sanat ovat aivan typeriä.Ihanaa voimaantumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistolainen ja nuo sanat ovat aivan typeriä.
Jos olet, niin oletuksesi sanojen typeryydestä on pelkkää oletusta.
Feikkioletettu.
Joka olettaa että muut olettavat kaikkien olevan oletettuja.
Pitääkö aina olettaa olevan olemassa oleva oletettu?
Kun ihmisestä ei näe onko tämän mies taikka nainen, niin kyseessä voi olla transolio, jolloin tämä on -oletettu.
Myös, kun nainen allekirjoittaa viestinsä valheellisesti miehenä, on hän joko miesoletettu ja tai naisoletettu, riippuen katsantokannasta.
Miksi näin oletat?