Paras neurologian erikoislääkäri vaikeaan migreeniin?
Aurallinen, hormonaalinen ja usein toistuva + normi migreeni kaupan päälle? Tavan neurologi nostaa kädet pystyyn.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
säädät näytön kirkkauden pienemmälle. Vähemmän nettiä.
Tämä on valitettavan yleinen esimerkki siitä miten migreeniä sairastamaton ei ymmärrä alkuunkaan mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipailisin neurologia Etelä-Suomesta. Olen valmis menemään yksityiselle. Edellinen neurologi ei yksityisellä oikein ollutkaan niin perehtynyt migreeniin kuin esittelystä ymmärsin. Krooninen, kivuton migreeni vaivana. Aiemmin aurallinen ja kohtauksellinen.
Mikä on kivuton ja auraton migreeni? Minulla on kivuton aurallinen migreeni, joka aiemmin oli kivullinen. En koe kaipaavani siihen lääkärin apua. Aurojen kanssa pystyn elämään.
Olen tuo viimeisen kommentin kirjoittaja. Se vain, että kivullisesta ajasta on sellaiset muistot, että kaikki nämä elintapoihin ja ravintoon liittyvät neuvot ovat naurettavia. Ei siihen silloin auta kuin kunnon tropit.
Mikä on kivuton ja auraton migreeni? Minulla on kivuton aurallinen migreeni, joka aiemmin oli kivullinen. En koe kaipaavani siihen lääkärin apua. Aurojen kanssa pystyn elämään.