Seksibileissä käyminen
Mulle on tärkeää käydä seksibileissä vähintään joka toinen viikko. Siellä on mulla paljon pano kumppaneita. En laske heitä counttiin, koska se seksi tapahtuu bileissä. Bileet on mun henkireikä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Moikka Tääl Miko,
Missä niitä on pileitä? Itse asun Kuopiossa! Haluaisin kovasti tehdä seks nainen kanssa ja nuolla tussuaukkoa.
Jouluna yritin tänne amorilleen saada naisia kenen kanssa tutustua ja tehdä seks mutta ei kettää tullut!
Terveisin: Mikko Seksinmies
Jatka vaan Mikko yrittämistä, mutta jätä tuo Seksinmies pois ja ota se käyttöön, kun saaat joskus oikeasti pillua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka Tääl Miko,
Missä niitä on pileitä? Itse asun Kuopiossa! Haluaisin kovasti tehdä seks nainen kanssa ja nuolla tussuaukkoa.
Jouluna yritin tänne amorilleen saada naisia kenen kanssa tutustua ja tehdä seks mutta ei kettää tullut!
Jatka vaan Mikko yrittämistä, mutta jätä tuo Seksinmies pois ja ota se käyttöön, kun saaat joskus oikeasti pillua!
Nyt en ymmärä? Seeksinmie ilmaisee mun kovaa tahtoa seksoon!
T: Miikko
Ville ketä koitti saada joulux kotiinkuljetuxel pil... kandeis koklaa noit bileit.
Ei v i t t u mitä v a m m a i s i a täällä pyörii!
Niissäkin vika että miehiä on liikaa ja naisia liian vähän.
Noihin seksibileihinhän pääsee vain naiset ja pariskunnat. Naisia varten siellä on hankittu pienellä palkkiolla tai talkoomeiningillä vakio miesporukka, jonka tehtävänä on tyydyttää naisia.
Eli siis yksinäiset naiset ostavat seksiä menemällä noihin bileisiin ja samalla yksinäisiä miehiä syrjitään, eikä tarjota heille samanlaista seksipalvelua kuin naisille.
Yksinäiset miehet eivät tuonne edes pääse. Siellä on oma sisäpiirin talkooporukka miehiä tyydyttämässä naisia.
Miten tuollainen naisille suunnattu maksullinen seksipalvelu on edes laillista?
Missä ne on?
Terveisin Miko Seksinmies
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiset miehet eivät tuonne edes pääse. Siellä on oma sisäpiirin talkooporukka miehiä tyydyttämässä naisia.
Miten tuollainen naisille suunnattu maksullinen seksipalvelu on edes laillista?
Tämähän on selvittelyn alla myös illan ananasbileiden osilta.
Halvennuksellahan sitä jäsenyyttä on kaupattu että edes joku osallistuisi kun yhä on se melanmittaus ykkösprioriteetti päältä kulahtaneiden kaikesta nitisevien ja natisevien kirkkoveneiden vaateesta.
"Älä pure mun Ananasta se kun on Afrikasta v/s Uhkea peräsin ja pulleat purjeet"
Onko huolia horisontissa risteilykapteenilla??
On tummia pilviä, mutta ei tämän illan osalta vaan kuukauden päästä. Uskoisin että "myrsky" pääsee päälle kyllä.
Moikka Tääl Miko,