Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos joudut väittelyyn tai kiivaaseen keskusteluun jonkun kanssa ja miehesi on paikalla

Vierailija
28.12.2025 |

ja hän ottaakin "vastustajasi" puolen eli ilmaiseekin esim. olevansa eri mieltä kanssasi, miten suhtautuisit? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tietty. Jos on noin kujalla avioliitosta niin ei voi olla muissakaan asioissa kartalla.

Vierailija
2/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hän keskeyttää ja sanoo, että miksi tästä asiasta pitää väitellä. Aina! On toisalta ärsyttävä piirre ja jos on kyse vaikka äidin ja mun väittelystä niin saatan sanoa miehelle että ole hiljaa. Enpä oikein muiden kanssa joudu väittelyihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et pidä turpas kiinni. Ei ylipäätään toisten keskusteluihin tungeta.

Vierailija
5/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tylsää jos oltaisiin kaikesta aina samaa mieltä.

Vierailija
6/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ihmettelen kyllä miksi mies haluaisi olla niin kovasti väärässä. Annan sen nolata itsensä.

Vierailija
7/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskusteluihin"...

Kuulostat siltä, ettei sinulla ole keskustelutaitoja lainkaan.

Vierailija
8/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietyistä asioista voi huomata jo ennen kun parisuhteseen on ehditty. Kyllä sitä huomaa jo aiemmkn käytöksestä ja asennesta. Ei tule kuulonkaan, että tämmöinen mies voisi edettää miesystäväksi. Ennaltaehkäisevä luonteen seuranta on tehtävä ennen, kun syntyy päätös seurustelun alkamisesta.  

Vierailija
9/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskusteluihin"...

Kuulostat siltä, ettei sinulla ole keskustelutaitoja lainkaan.

Se mieshän siinä ei omaa keskustelutaitoja jos tunkee nokkansa sinne minne se ei kuulu. Joten todellakin sanoisin että turpa kiinni.

Vierailija
10/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut kiivaaseen keskusteluun tai väittelyyn kenenkään kanssa.

Vierailija
11/11 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on absurdi, koska mä en ajaudu väittelyihin. Yhteistä ymmärrystä kasvattavat dialogit ovat mielenkiintoisia, väittelyt typerää ajanhukkaa. Jos väitellään faktoista ja tiedän olevani oikeassa, jätän asian hyvin nopeasti siihen ja sopivalla hetkellä sivallan todisteet pöytään siten ettei niitä yksinkertaisesti voi kumota. Tai sitten asia vaan jää siihen, jos on kyse jostain vähäpätöisestä asiasta eikä mua enää kiinnosta todistella mitään.

Olen itse asiassa oppinut tämän taktiikan mieheni kanssa, joka on aina itsepintaisesti ns. oikeassa. Hänen kanssaan saisi olla väittelemässä alvariinsa, ja koska meillä on niin vähän yhteistä aikaa, en halua käyttää sitä turhanpäiväiseen väittelyyn. Vaihdan siis puheenaihetta, tai vaan hiljenen ja odotan kunnes hän vaihtaa puheenaiheen muuksi. Tilaisuuden tullen sitten osoitan hänelle, että hän on väärässä, tai sitten jos en pysty sitä aukottomasti osoittamaan niin ihan sama. Virtaavaa vettä sillan alla.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän