Syy miksi ihmiset eivät löydä elämänkumppania
Nykyään monet ovat vuosikausia sinkkuina ja eivät yrityksestään huolimatta löydä elämänkumppania. Syy tähän on naisten puolella oleva epärealistinen käsitys omasta tasostaan.
Miksi heillä on epärealistinen käsitys tasostaan? Jos esim. 9 ja 10-tason miehet ottavat yhteyttä 8 ja 7 -tason naisiin jne, niin he vain hakevat seksiä. Tätä eivät naiset täysin tajua, vaan se sekoittaa heidän päänsä ja hekin luulevat olevansa samalla tasolla. Täysin väärä käsitys. Ylemmän tason mies ei todellakaan aio ryhtyä kunnon seurustelusuhteeseen, vaan hakee pelkästään hetken hupia. Tämä tekee sen, että 8 ja 7 -tason mies ei kelpaa 8 ja 7-tason naiselle.
Loppupeleissä saat kuitenkin vain itsesi tasoisen kumppanin. Yksinkertaista.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä ole matematiikkaa. Se on taidetta.
Naisten taidekäsitykset johtavat hajonneisiin perheisiin.
Taso sitä ja taso tätä. Nykyään kenenkään ei ole pakko pariutua itseään elättääkseen, niin sen vuoksi ei tarvitse edes vaivautua löytämään elämänkumppania. Piste.
Vähän sama työpaikoissa. Jos oma taso on 6, niin ei voi hakea kasin paikkoja. Ja jos oma käyttäytyminen on heikkoa, niin varsinkaan silloin kukaan ei halua töihin.
Vttu taas.
Ei, edelleenkään ei tarvitse huonoa kumppania huolia, vaan voi olla yksinkin. Tavoitella voi ihan mitä vaan, sitten saa sen minkä onnistuu saamaan.
Btw, Miksi tyytyä 7 jos saa 9.
Kannattaa suunnata energia omaan elämään ja jättää muiden parinmuodostus muille.
Vierailija kirjoitti:
Keittiöön kaipaisin uutta tasoa.
Sellainen ihana marmorinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa... Sittenhän teet mutisematta töitä 2000e bruttopalkalla.
Minkälainen teinipelle oikeasti jauhaa jostain v#tun tasoista?
Mulla on itseäni paremman näköinen mies ja hän halusi kanssani suoraan parisuhteeseen. Joskus käy tuuri. Tykkäisin hänestä vaikka olisi rumempikin.
Vierailija kirjoitti:
mikä kohta noissa tasoissa on jäänyt sinulle epäselväksi?
Kaikki eivät kaipaa elämänkumppania.
Kyllä ne löytää niitä mutta eroja tulee monista syistä. Naiset pihtaa ja nalkuttaa. Miehet on muuten vaan syyllisiä kaikkeen mikä on pielessä. Eikä tuossa ole kuin osa syistä miksi erotaan. Ehkä miesten ja naisten pitäisi tapailla vain seksin merkeissä ja asua muuten erillään.
Itse en aio viettää aikaani ihmisen kanssa joka ei nosta elämäni laatua. Olen mieluummin yksin jos en löydä aitoa rakkautta, tämä ei ole asia jossa teen kompromissia. Mikään käytännöllisyys tai muukaan alhaisempi motiivi ei riitä itselleni parinmuodostukseen vaan tavoitteeni ovat korkeammalla. Jos en löydä etsimääni, olen mieluummin sitten kokonaan ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Keittiöön kaipaisin uutta tasoa.
Mä taas kaipaisin uutta vessanpönttöä.
Vaikka tietäisi oman tason olevan 0, ei se omaan miesmakuun vaikuttaisi mitenkään.
Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Kaunis nainen tai komea mies voi olla laiska ja ilkeä lokki, joka pettää heti, kun tilaisuus tulee.
Kuinka moni haluaisi kumppanikseen komean valehtelijan tai varkaan? Tai narkkarin, vaikeasti mt-ongelmaisen, psykopaatin tai narsistin? Käykö pikkurikollinen tai kiusaaja, joka myy huumeita tai itseään ja levittää valheita muista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä kohta noissa tasoissa on jäänyt sinulle epäselväksi?
Voi hyvää päivää, kukaan tasapainoinen aikuinen ihminen ei arvota toisia ihmisiä millään numeroilla.
Kyllä sen väärän käsityksen aiheuttaa ihan se suuri määrä miehiä jotka antaa matching ja pommittaa viesteillä, melkein kaikki miehet kun antaa kaikille naisille tykkäyksen koska deittailu on isoksi osaksi myös egopistepeli.