Olen 16v. ja raskaana... Jännä tilanne mulla... :S
Kommentit (18)
hyvällä provolla. Ja vaikka olisitkin niin en voi muuta sanoo ku että mitäs oot semmonen jakorasia ettet edes ehkäsystä kerkee huolehtimaan.
kirjoitus tyylistäsi huomaa että lapsi olet vielä...
pissiksenä olo on jännää...
Sä voit sit pukee sitä södesti ja antaa mutsilles hoitoon kun lähdet itse bailaamaan. Siistii.
Ihmettelen että miten ihmiset meneekin näin onnettomien provojen ansaan.
Vauvat on siis niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanii ja hassui!! mut raskaana on tylsää koska voi muuttuu läskix siis YÖK! mut onnex niist läskeist pääsee sit ku oma kultsipussukka syntyy. Jee....onx sun kundis ihan onnesta lääpällään?
todella jännä...
hei mihin kaikki meni, lähti kesken lauseen, jännä...
meitsi on niin ältsi mega onnellinen sun puolest.
;-(
Paljon vaan voimia tulevaan! Ole onnellinen :)
Luulin, että tämä on aikuisten ihmisten palsta, mutta ei taidakaan olla.
Vauva ei ole millään lailla suunniteltu, mutta alkujärkytyksestä toivuttuani oon asian kanssa ihan ok. En tiedä miksi kirjoitin tänne. Odotin kai jonkinlaista asiallista juttelua aiheesta, mutta tämä taitaakin olla väärä paikka... Aloitukseni jäi kyllä vähän kesken kun tuli häiriötä, mutta oon silti tosi yllättyny näistä vastauksista.
t:16v ja raskaana
ilman että kuulutat ikääs :) nää vanhat korput täällä tykkää olla ylimielisiä!
ONNEA tuhat kiloa ja voimia! Toivottavasti saat täältä myös apua jos sitä tarvitset tai päässä pyörii kummallisia asioita!
tervetuloa joukkoon!
t. 27v lapseton
tässä taas huomaa tän palstan sivistyneet ja hyvin koulutetut äiti-ihmiset...mutta paljon onnea ap:lle!!
Minä sain tosiaan esikoiseni 16 vuotiaana,ja hyvin on mennyt. Jotkut vanhat " kaverit" puhuivat paskaa ja ihmettelivät miten pärjään. Ihan normaali äiti olen,ja nyt 24 vuotiaana tytön koulussa ei kukaan edes huomaa ikääni. Ai niin, kauhistelijoille: ihan itse olen lapseni hoitanut isän kanssa,imetinkin!!! Aloitin opiskelun tytön ollessa vuoden ikäinen,suoritin kursseja etänä. Nyt opiskelen toiseen ammattiin ja teen töitä samalla.
Älä välitä paskanpuhujista jos niitä tulee vastaan!!!
Retiisi: en tiennyt, että täällä pitää miettiä ja valita sanansa niin tarkkaan, että yhteen sanaa juututaan... Ehkä huono sanavalinta, mutta onhan tämä jännittävää aikaa.
Kiitos kannustajille oikein kovasti! Tiedän, että minusta tulee hyvä äiti ja poikaystävästäni hyvä isä.
Olen edelleenkin tosi ihmeissäni näistä vastauksista. Onko se jonkinlaista ikärasismia vai mistä tämä johtuu...? Siis onko oikeasti suurin osa ihmisistä sitä mieltä, että 16 vuotiaat on pissiksiä ja heistä ei voi tulla hyvää äitejä ja että en ymmärtäisi laitaa lasta etusijalle elämässä jne? En ole ennenkään esim. juhlinut paljon...
t:16v ja raskaana
Ap vaikuttaa tuplasti älykkäämmältä kuin vastauksienne kanssa.=)
Minun äitini sai minut 17-vuotiaana ja maailman paras äiti on. Ja tiedoksi kaikille, on edelleen naimisissa isäni kanssa.
T:25
enkä ole minkään sortin uskovainen. Mieheni tapasin ollessani 14v ja nyt olemme olleet yhdessä 12 vuotta, siitä naimisissa 6v. Siinä teille vanhat korput!!!
t: tuleva teiniäiti :)