Sinulle ojennetaan 100 euron seteli. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Kommentit (37)
En osta ruokaa ainakaan, olen paastolla
Ei mitään. Pistän sen rahapussiin.
No jos mulla olisi vielä auto niin kävisin varmaankin tankilla, tosin vasta sitten kun nämä juhlapyhälisät on hinnoista saatu pois.
Mutta kun autoa ei enää ole niin pistäisin rahan säästöön pahan päivän varalle. Aina tulee joku uusi, yllättävä meno kuten esim mikro tai imuri hajoaa, tarvitseekin lukulasit, pitää käydä yksityisellä lääkärillä kun terkkariin ei saa aikaa jne..
Kieltäytyisin, en tarvitse, en ole köyhä.
Rikkailla rahat lepäilee ja luulevat olevansa viisaita ja moraalisesti parempia ja kaikkien tulisi mielestään toimia kuten he, kun mitään ei tarvitse, köyhillä menee suoraan kulutukseen ja hyödyttävät taloutta
Sanon että siitä puuttuu vielä 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla rahat lepäilee ja luulevat olevansa viisaita ja moraalisesti parempia ja kaikkien tulisi mielestään toimia kuten he, kun mitään ei tarvitse, köyhillä menee suoraan kulutukseen ja hyödyttävät taloutta
Tämä siis vastauksena aloittajalle, jos olet se sama joka kyseli mitä KÖYHÄ tekisi sadalla eurolla, tarkoituksenasi moralisoida ja osoittaa jotakin köyhien "tyhmyys" ja haaskaavuus?
Laitan samaan jemmaan aikaisempien lahjaseteleiden kanssa.
Joko kauppaan tai vara. Ei siis tapahdu vielä mitään erikoista, ellei hanki uudet verhot.
Ostan sillä muutaman askin tupakkaa ja lopuilla ruokaa.
Laitan sen kirjekuoreen ja laatikkoon. Tässä maassa ei euroilla tee mitään , mutta kuva koriste ja muistoesine.
Ostan ruokaa viikoksi ja loput käteisenä säästöön.
Laitan sen visan lyhennykseen. Visa 2500€ ja olen työtön.
Riisun housuni ja menen polvilleni.
M42
Ostan suihin oton opiskelija maksulliselta naiselta.