Aikuinen: kuinka kauan lomalla (appi)vanhempiesi luona?
Ihan mielenkiinnosta: onko kuinka yleistä, että omien tai puolison vanhempien luona viivytään useampi päivä? Kuinka monta päivää viivyt jouluna? Entä muilla lomilla? Miksi viivyt tai et viivy pitempään?
Kommentit (25)
Emme ole koskaan yöpyneet appivanhemmilla tai minun vanhemmilla. Päiväkyläilyjä harrastetaan muutaman kerran vuodessa ja silloinkin n. 2 tuntia kerrallaan.
Jos asuisivat kaukana, niin yöpyisimme hotellissa.
Asuvat kaukana,niin viikosta pariin viikkoon. Pari viikkoa puolison ja lasten takia,minulle se on liikaa. Olen siinä vaiheessa kuunnellut appivanhempien riitelyä tarpeeksi ja haluaisin jo pois. Mutta kun korvessa asuvat ja yksi auto, pitää odottaa koko perhettä et kaikki haluaa kerralla pois. No minä siinä vaiheessa keskityn juomiseen, aivan sama vaikka jo aamulla aloitan tissittelun. Mitäpä siellä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat kaukana,niin viikosta pariin viikkoon. Pari viikkoa puolison ja lasten takia,minulle se on liikaa. Olen siinä vaiheessa kuunnellut appivanhempien riitelyä tarpeeksi ja haluaisin jo pois. Mutta kun korvessa asuvat ja yksi auto, pitää odottaa koko perhettä et kaikki haluaa kerralla pois. No minä siinä vaiheessa keskityn juomiseen, aivan sama vaikka jo aamulla aloitan tissittelun. Mitäpä siellä muuta.
No oletpa sitten ilo muulle porukalle. Varmaan tuon takia jo muu perhe haluaa lähteä, ja isäntäväki toivoo, että haihtuisipa nopeasti pois.
Enää ei ole elossa kuin anopit. Nykyisen anopin luona kävin muutaman kerran ja viikko oltiin kerrallaan. Hänellä on tilava asunto. Nykyään puoliso käy yksin kesäisin talvisin ja oleilee poissa pari kuukautta kerrallaan. Hyvät välit on aina ollut appivanhempiin.
En ole lomaillut heillä vuosiin. 1-2 päivää, max 2 yötä. Syyt: epäsiisteys, ei mitään tekemistä, korvessa, mutta ei omaa pihaa, anoppi ei puhu eikä pukahda, erakko.