Kuukautiset 54-vuotiaana. Miten tätä jaksaa?
Otettiin kierukka pois, kun lääkärin mielestä ei tämän ikäisellä vuoto enää ala. No alkoi, kierto 28 pv, vuotaa 7 pv. Ei mitään eroa siihen millainen tilanne oli 40-vuotiaana.
En jaksa näitä enää tässä mummoiässä.
Mitä ihmettä teen, en haluaisi syödä pillereitäkään
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta sun persepuolen revittely jutut. 🤮🤮🤮🤮🤮
Sulla on naisen fysiikan tuntemus hieman hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
No kaverilla on kuukautiset 62-vuotiaana. Esivaihdevuosioireet alkoivat vasta 60v, joten eivät välttämättä edes lopu vielä vähään aikaan.
Ei kiinosta sun kavereiden vitut.
Tee valitus lääkärin vääristä opeista !!!
Vierailija kirjoitti:
Tulet raskaaksi kuule jos ilman ehkäisyä.
Minua ei ikinä ole kukaan huolinut. Antakaa te mun vitulle myötätuntoa edes.
Noissa lääkäreiden virheistä on hyvä antaa heti myös palautetta että korjaavat virheensä . Moni leikkii myös gynekologisi vaikka ei ole sen alan koulutusta .
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Sehän on vaan hyvä asia mitä pitempään ne on, en ite haluais vaihdevuosia vielä nelkytvuotiaana niinkuin yhellä tutulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoiässä?
Ap on joku katkera nelikymppinen.Toivoo että edes täällä nimettömät ja tuntemattomat olisi edes vän hänen vi.t.u,sta kiinnostuneita. 😆😆😆😂😂😂🤣🤣🤣
🤭🤭
Joku poppamies taas esittää naisten tautien erikoislääkäriä.
Jos lohduttaa olin 54v6kk kun kuukautiset vihdoin loppui.
Vierailija kirjoitti:
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Haissoo.. ja joka reikä vuotaa... vi nyt kamalaaaa...
Olin täyttänyt jo 60, kun viimeiset tuli. Loppuivat kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Mummoiässä?
Ap on joku katkera nelikymppinen.
Selvä lukihäiriö sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä asia mitä pitempään ne on, en ite haluais vaihdevuosia vielä nelkytvuotiaana niinkuin yhellä tutulla on.
Vaihdevuosioireet on yksilöllisiä. Mutta on myös mahdollista että vaihdevuosivaihe menee ihan kohtuullisesti parissa vuodessa ja sen vaiheen jälkeen voi elää ihan normaalisti. Helpomminkin kun ei tarvi enää miettiä menkkarättejä ym.
Jos oot ap. facessa niin liity 50+ naisten ryhmään. Siellä voit kysyä rauhassa. Ei ole näitä luuseri roskaläjiä aukomassa turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni oli säännölliset kuukautiset 57-vuotiaaksi, äidinäidillä 56-vuotiaaksi, joten ihan hyvin voivat vielä muutaman vuodenkin vaivata.
Kai ymmärrät, että tämä on todella harvinaista? Toki skaalahan menkkojen loppumiseen on todella iso, parikymmentä vuottakin voi olla eroa yksilöiden välillä, mutta nää alkupään ja loppupään jutut ovat vain harvinaisempia.
Suurimmalle osalle ajoittuu menkkojen loppuminen noin 51-vuotiaana.
Ihan huuhaata tolta yhdeltä vastaajalta että kuukautiset loppuu kun piuhat katkaistaan.itselle tehtiin sterilisaatio vähän yli kolmikymppisenät viidennen lapsen jälkeen .ei todellakaan kuukautiset loppuneet ennen kuin kohtupoistettiin 55-vuotiaana.munanjohtimien klipsaaminen tai katkaisu kun ei vaikuta munasarjojen tai kohdun toimintaan.pientä tarkkuutta näihin neuvoihinkin🧐
Tulet raskaaksi kuule jos ilman ehkäisyä.