Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin ihmisillä täytyy olla edes yksi halveksunnan/kiusaamisen kohde?

Vierailija
28.12.2025 |

Joku lähipiiristä valittuna, jota sitten voi halveksua ja kiusata.

Tuntemani henkilö tekee sen vielä varsin ovelasti, että voi kääntää asian päälaelleen tarvittaessa. Mikäli asiasta mainitsee, niin tyyppi kieltää kaiken ja uhriutuu itse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa ihmettelen minäkin. Olin työpaikallani kiusaajan kohde. Kun lähdin pois, kuulin että nyt hänellä on jo uusi kohde. Hyvin itseni kaltainen,  nuori, osaava ja työstä kiinnostunut sekä ulkoisesti täysin kiusaajan vastakohta. 

Vierailija
2/5 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko piilonarsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heikon tapa siirtää omaa pahaaoloa pois. 

Vierailija
4/5 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ihminen tarvitsee hengittääkseen oman pahan olonsa ulkopuolista kohdetta.

Vierailija
5/5 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa. Joko halveksunnan kohde on itse ansainnut sen olemalla mulkku ja ikävä toista kohtaan, tai sitten tämä halveksuntaa harjoittava on vain puhdas kiusaaja. Jos et ole ollut mitään muuta kuin ystävällinen tätä henkilöä kohtaan (et esim. piilovittuile ja käyttäydy itse tajuamattasi halveksuvasti/tympeästi), niin jätä hänet omaan arvoonsa. Pahaa oloaan hän vain purkaa viattomaan kohteeseen. Jos on pienikin epäilys, että olet ollut ikävä häntä kohtaan, niin kokeile olla jatkossa ystävällinen ja huomioonottava, ja katso muuttuuko hänen käytöksensä parempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme