Nekalan kierrätyskeskus - kannattaako hakea palkkatukitöihin?
Ristiriitaista tietoa olen saanut kun olen kysellyt henkilöitä jotka ovat olleet siellä varsinkin kassatyössä on ollut ongelmia työntekijöillä. Siis esimiehen osalta. Ei muuten.
Kommentit (7)
Suosittelen ottamaan paikan vastaan, koska todennäköisesti tulee karenssi, jos niin et toimi.
Ap. En ole sinne hakenut mutta sinne on jatkuva haku. Kyselen sillä minulla on sairaus joka rajoittaa.
Olen kuullut että eräs esimies kohtelee alaisiaan ala-arvoisesti. Jos et tee niin kuin hän käskee niin alkaa ilkeily. Esimies on nainen ja kohtelee varsinkin naistyöntekijöitä ala-arvoisesti. Miehille on mielinkielin.
Myös asiakkaita kohtelee huonosti. Ei tervehdi vaikka tätä on kuulemma painotettu asiakaspalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että eräs esimies kohtelee alaisiaan ala-arvoisesti. Jos et tee niin kuin hän käskee niin alkaa ilkeily. Esimies on nainen ja kohtelee varsinkin naistyöntekijöitä ala-arvoisesti. Miehille on mielinkielin.
Myös asiakkaita kohtelee huonosti. Ei tervehdi vaikka tätä on kuulemma painotettu asiakaspalvelussa.
Nykypäivän johtamista vaikka johtamista on tutkittu ihan yliopistotasolla.
Mutta esimiehinä häärää yleensä se päällepäsmäri joka vaikuttaa pätevältä. Ja jota johtajakin voi pelätä. Käytöstavat voi olla nolla ja alaisissa suosikkeja.
Toisia kohdellaan veemäisesti vaikka kyseessä työpaikka jota pitäisi johtaa ammattitaidolla.
Vieläkin esimiehet pomottaa kun voi. Ja kyykyttää. Vaikka työt sujuisivat hyvin mutta esimies tulee siihen väliin sähläämään ja mikromanageroimaan (jotta näyttäisi tehokkaalta)
Nämähän ovat karuselleja mitkä vain hyväksikäyttävät ja rahastavat tukisysteemillä?
Ei ole kysyisestä paikasta kokemusta. Mutta kun saat ristiriitaista tietoa jostain asiasta, niin silloin voidaan päätellä että työpaikka on ihan ok ja hyvällä asenteella siellä pärjää. Osa ihmisistä ei haluaisi tehdä minkäänlaista työtä ja heillä on jokaisesta työstä vain negatiivista sanottavaa.