Minkä elokuvahahmon ottaisit puolisoksesi jos saisit valita?
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Tywin Lannister (Charles Dance) Game of Thronesista, siinä on karismaa, valtaa ja auktoriteettiä
Se pistäs sun pään pölkylle ja nahan seinälle vähästäkin vikinästä.
Vierailija kirjoitti:
Fight Clubbin Tyler Durden
Skitsofreenikko joka vaihtaa persoonaa hetkessä? Hakkaa itse itseään naamaan kellarissa, hengaa vain kavereittensa kanssa ja räjäyttelee jotain kauppoja? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fight Clubbin Tyler Durden
Skitsofreenikko joka vaihtaa persoonaa hetkessä? Hakkaa itse itseään naamaan kellarissa, hengaa vain kavereittensa kanssa ja räjäyttelee jotain kauppoja? Ok.
Mut se on niin kuuma 🥵
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elokuvahahmo, mutta korealaisista romanttisista sarjoista kelpaisi montakin pääosanesittäjää... joku tavaratalonjohtaja, toimitusjohtaja, lääkäri kelpaisi.
When the camellia blooms - sarjan päählö. Niin suloinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Bond
Joo ja mikä niistä?
Miten niin mikä? Kaikki ne on james bond. Näyttelijät on sitten eri asia.
Kyllähän se hahmo on muuttunut kovastikin alkuvuosista, erityisesti hänen suhtautumisensa naisiin.
Jimmy elokuvasta Thelma ja Louise, muistattehan tämän Louisen poikaystävän? Jolle hän soittaa, kun tilanne alkaa olla epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ja edelleen Ronon Dex - Stargate Atlantis
Ronon Dex on minulle tuntematon. En katsonut TV-sarjaa enkä leffoja. Paitsi sen ensimmäisen (vuodelta 1994) missä oli Kurt Russell ja James Spader. Tykkäsin kovasti sekä leffasta että päähenkilöstä. Spader oli hyvä roolissaan, hauska, mielenkiintoinen ja komeakin.
Sanotaan siis näin. Aina ja edelleen Daniel Jackson - Stargate (1994)
Hahmo on ihana, myös Stargate sarjassa. Mutta itse en halua jatkuvasti vaarassa olevaa miestä.
Minulla oli valintaperusteena vain tuo leffa. Roolihahmon myöhempiä seikkailuita en tiedä. Luultavasti onnistuu tapattamaan itsensä myös TV-sarjassa, koska hän ei ole itsesuojeluvaistolla pilattu. Selvisi ensimmäisestä leffasta ihan tsägällä (hullun tuuri) ja muiden hahmojen avustuksella. :D
John Willoughby elokuvasta Järki ja tunteet 1995. Epäluotettava miekkonen, mutta ah niin kuuma ja komea!
Vierailija kirjoitti:
Robin Hood
Kelpais minullekin, jos olisi Michael Praedin näyttelemä Robin kasarilta pitkällä tukalla.
Mr. Darcy; Ylpeys ja ennakkoluulo
Komea, älykäs ja rakastunut. Linna löytyy.