Minkä elokuvahahmon ottaisit puolisoksesi jos saisit valita?
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lara Croft
Et ottaisi. Häntä ei oteta.
Ja muistutan: Angelina Voigt-Jolie on 50 v ja häneltä on rinnat poistettu kauan sitten perinnöllisen rintasyöpäriskin takia.
Niin mitä tuo Angelinan asia kuuluu tähän, kun kysytään et minkä elokuvahahmon ottaisit puolisoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukiessani huomasin, että pitää nähtävästi varautua tappelemaan muiden naisten kanssa herra Darcysta, vaikka varasin hänet itselleni jo 1990-luvulla!
Sori, mutta Mr Darcy on mun. Ota Wickham, pleijerit on aina vähintään puoliksi vapaita.
Tommy Riordan Conlon elokuvasta Warrior.
Vinski 😍 hänellä on näkymättömyyspulveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukiessani huomasin, että pitää nähtävästi varautua tappelemaan muiden naisten kanssa herra Darcysta, vaikka varasin hänet itselleni jo 1990-luvulla!
Sori, mutta Mr Darcy on mun. Ota Wickham, pleijerit on aina vähintään puoliksi vapaita.
Ethän etuile jonossa, kiitos! First come, first served.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Puupään Justiinan.
Ihana nainen!
Täällä mä olisin ihan livenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin teettää teille omat kopiot leffasta. Sitten saatte omat mr Darcynne, ei tarvi tapella.
Kirjakauppias Fox elokuvasta Sinulle on postia. Näyttelijä Tom Hanks.