Minkä elokuvahahmon ottaisit puolisoksesi jos saisit valita?
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Komisario Japp
Oi kyllä. Japp on aivan ihana. Ja jos saa sanoa kirjan hahmon, niin rikostarkastaja Battle Scotland Yardista hänkin. Christien hahmo myös. Christie luonnehtii tätä yksivakaista mutta älykästä miestä niin, että Battlen kasvot näyttivät puusta veistetyiltä ja lisäksi hänen onnistui antaa vaikutelma, että tarkoitukseen käytetty puu oli otettu sotalaivasta.
Voisin minä ottaa myöskin mr. Darcyn, jos sitä esittäisi Colin Firth. Kauniimpaa ääntä ja ihanampaa mulkoilua ei miehellä ole. Ei se kyllä huolisi minusta, koska olen a) keski-ikäinen ja b) silti enfant terrible ja c) isäni ei ole herrasmies, ei siis ole aatelisvaakunaa, maaomaisuutta kyllä.
Ehkä paras olisi Mark Rutland, eli Sean Conneryn hahmo "Marniessa". Siinä elokuvassa on ehkä elokuvahistorian paras väkisinmakauskohtaus, ainakin Tuulen viemän jälkeen. En yleensä saa sellaisesta kiksejä, mutta kun asialla on Connery... no, Tippi Hedrenillä ei voi sula suussa, ainakaan Marniena, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komisario Japp
Oi kyllä. Japp on aivan ihana. Ja jos saa sanoa kirjan hahmon, niin rikostarkastaja Battle Scotland Yardista hänkin. Christien hahmo myös. Christie luonnehtii tätä yksivakaista mutta älykästä miestä niin, että Battlen kasvot näyttivät puusta veistetyiltä ja lisäksi hänen onnistui antaa vaikutelma, että tarkoitukseen käytetty puu oli otettu sotalaivasta.
Voisin minä ottaa myöskin mr. Darcyn, jos sitä esittäisi Colin Firth. Kauniimpaa ääntä ja ihanampaa mulkoilua ei miehellä ole. Ei se kyllä huolisi minusta, koska olen a) keski-ikäinen ja b) silti enfant terrible ja c) isäni ei ole herrasmies, ei siis ole aatelisvaakunaa, maaomaisuutta kyllä.
Ehkä paras olisi Mark Rutland, eli Sean Conneryn hahmo "Marniessa". Siinä elokuvassa on ehkä elokuvahistorian paras väkisinmakauskohtaus, a
Jos mä ottaisin Colin Firthin, niin se olisi tietty Bridget Jonesin Mark, joka rakastaisi minua juuri tällaisena kuin olen. Olisikin muuten hyvä mies, kun hyvät tulot lakimiehenä ja avulias.
Agentti Cooper (vanhat tuotantokaudet). Tarpeeksi älykäs ja intuitiivinen outolintu yhtä aikaa. Ystävällinen, optimistinen ja hyvät käytöstavat. Komea.
Vierailija kirjoitti:
Agentti Cooper (vanhat tuotantokaudet). Tarpeeksi älykäs ja intuitiivinen outolintu yhtä aikaa. Ystävällinen, optimistinen ja hyvät käytöstavat. Komea.
Lisäksi saisin varmaan tarpeeksi kaipaamaani omaa tilaa, kun olisi vähän väliä agenttireissuillaan.
Ragnar Lothbrok elokuvasarjasta Viikingit
Vierailija kirjoitti:
Ragnar Lothbrok elokuvasarjasta Viikingit.
Ragnaria näytellyt Travis Fimmel on hottis!
Poe Dameron (Star Wars)
Rohkea, hauska, vähän uhkarohkea
Osaa johtaa mutta ei dominoi
Arvostaa ihmisiä, joilla on oma tahto
Sopisi koska meillä olisi samanlainen mennään ja tehdään -energia.
Sibylla Punurmio. Kallellaan pulloon päin ja osaa taikoakin! Ja saisin oleilla luonaan tyliksessä!
Ja vaikka onkin epävarma (kukapa ei) ja yrittää feikata olevansa enemmän ennustaja kuin onkaan niin tuskin on luonteeltaan muita naisia huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Catwoman
Kuka niistä?
Jessica Rabbit