Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin erottaa onko rintalastan alla peppu vai pää... hmmm :-/ Perätilaa epäilen...

Vierailija
24.04.2007 |

Eli pyöreä kova melko liikkumaton pallo rintalastan alla ja liikkeet tuntuvat aika alhaalla... Vai oisko se sittenkin peppu, jos jotenkin poikittain?! Vinkkejä siihen miten sen tunnistan? Just oli lekuri, jossa baby oli pää alaspäin, vikoja viikkoja viedään ja hirveän levoton tämä maha..............

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin neuvolantäti kuin lääkärikin olivat merkinneet neuvolakorttiini kerta toisensa perään raivotarjonnan. En saanut itse käsitystä, " tuntumaa" , vauvan asennosta enkä tiennyt oikein mikä kohta on missäkin. Sitten kolme viikkoa ennen la:ta neuvolantäti alkoikin epäröidä ja tutki tilanteen ultralla: siellähän vauva kellotteli v-asennossa. Pää oli vasemman kylkiluun alla selvänä kovana pallona, peppu oli alhaalla ja jalat sojottivat suorana mahani oikealla puolella. Sen tutkimuksen jälkeen ymmärsin ja tunsinkin todella selvästi, että juuri tuossa asennossahan vauvani on - tuntui kuin olisin pitänyt häntä jo sylissä!

Sain vauvani sektiolla, ja saimme ihanan pienen tyttären, jonka jalat sojottivat muutaman päivän hassusti suorana!

Vierailija
2/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just semmonen kova iso pallo kylkiluitten alla tai missä se nyt milloinkin pomppii. Minullekin laitettiin nuorimmaisesta aina neuvolakorttiin merkintä raivotarjonnasta, vaikka itse tunsin selvästi pään ylhäällä. Oli kokemusta jo yhdestä aikaisemmasta perätilasta. Minulla oli istukka edessä, joten tarjontaa oli ulkopuolisten vaikea tunnustella. Vasta 37. viikolla perätila selvisi, kun kävin muista syistä äitipolilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äitipolin lääkäri totesi saman tien että vauva on niin asettunut " kuoppaansa" ettei häntä sieltä saisi liikkeelle. - 2 -