Haluaitko huippuälykkään Mensalaisen spermaa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mensalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Jos joku haluaa mensalaisen spermaa, tämä keskustelupalsta on viimeinen paikka sen löytämiselle..
- haluatko siis? Nyt on tilaisuus
-ap
En, kyseessä on luonnehäiriöinen jos ei pysty suhteeseen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. N.67v.
Miksi Ei kiitos? Jos hedelmöitys?
-ap
Miksi kuvittelet 67-vuotiaan naisen voivan tai haluavan hedelmöittyä?
Mielelläni 🥰
Jaksathan laueta useamman kerran peräkkäin? Sykkivä ruusunnuppuni odottaa ottajaansa 🍑
PenttiTV58 🥰
Taitaa olla densalaisen spermaa. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Oon siis DI
-ap
Siinä tapauksessa ei kiitos. Humanisti paremi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mensalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Jos joku haluaa mensalaisen spermaa, tämä keskustelupalsta on viimeinen paikka sen löytämiselle..
- haluatko siis? Nyt on tilaisuus
-ap
Kukaan ei halua litkuasi joten saat tyytyä mälläämään sen lattialle jatkossakin.
Ottaisin ihonhoitoon puoli litraa. Spertma silottaa ja kirkastaa ihoa. Kuinka pian pystyt toimittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. N.67v.
Miksi Ei kiitos? Jos hedelmöitys?
-ap
Miksi kuvittelet 67-vuotiaan naisen voivan tai haluavan hedelmöittyä?
Ei tuo pösilö ymmärrä biologiasta mitään.-N.67v.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin ihonhoitoon puoli litraa. Spertma silottaa ja kirkastaa ihoa. Kuinka pian pystyt toimittamaan?
Ei lainkaan. Ap kikkeli vetäytyy jo ajatuksesta että joku ihan oikea ihminen olisi hänen kanssaan edes jossain tekemisissä.
En. Mensalaiset ovat niitä, joiden suurin saavutus on se, että on juuri ja juuri onnistunut läpäisemään Mensan "pääsykokeen".
Kun saa Mensan älykkyystestistä riittävän hyvän tuloksen, saa oikeuden liittyä Mensaan. Kaikki eivät kuitenkaan Mensaan liity, etenkään he, jotka läpäisevät sen ensimmäisellä yrittämällä, ilman harjoittelua.
Kuinka monta kertaa itse teit sen testin ennen kuin sait riittävän hyvän tuloksen?
Aloitus on taas tyypillistä ylisjonnen lauantai-illan oksennusta.
En tarvitse. Olen itse huippuälykäs nainen, kuten myös sisarukseni ovat huomattavan älykkäitä ja toinen vanhempani. Minulla on jo useampia kauniita ja älykkäitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on taas tyypillistä ylisjonnen lauantai-illan oksennusta.
Ei ole. Ei ole
Huippuälykäs mensalainen, jolla elämässä on mennyt niin valtavan hyvin, että kaupittelee nyt siemennestettään vauvapalstalla. Juu, ihan parasta isämatksua!! 😆😂🤣
Mutta tulisiko niistä kakaroista yhtään fiksumpia kuin mitä Ap esittää olevansa. Samalla kehityksen tasolle jäisi valitettavasti lapset.
Vierailija kirjoitti:
Huippuälykäs mensalainen, jolla elämässä on mennyt niin valtavan hyvin, että kaupittelee nyt siemennestettään vauvapalstalla. Juu, ihan parasta isämatksua!! 😆😂🤣
Ihan hyvin on mennyt
Ihan helposti onnistuu
Sori, autocorrect typo.. Manselainen piti sanoa.
Ap.